۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85475429
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلامت بیش از ۲۵ هزار نوآموز کردستانی سنجش شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85475429
سلامت بیش از ۲۵ هزار نوآموز کردستانی سنجش شد

سنندج- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش کردستان گفت: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی (۲۳ آبان ۱۴۰۲) تاکنون ۲۵ هزار و ۴۸۰نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی و ۲۶ هزار و ۲۶۰ نفر نوبت گیری کرده‌اند.

طالب محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرآیند سنجش تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد و نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی و دریافت کتب درسی، باید در این برنامه شرکت کنند.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، خواست هرچه سریعتر نسبت به طی این فرآیند اقدام کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی یادآور شد: ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی - تربیتی در شهرستانها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص یافته است.

وی افزود: اولیا می توانند تا پایان اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه های سنجش محل زندگی خود اقدام نمایند.

محمدی اضافه کرد: استفاده از مراکز جامع سنجش به عنوان پایگاه سنجش، بهره گیری از نیروهای توانمند این مراکز، تغییر نوع و درجه پایگاه ها واجرای برنامه سنجش در طول سال تحصیلی چهار ویژگی سنجش با رویکرد جدید است.

وی هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان وتهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها ونقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی واجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی وتوان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی ودرسی مناسب وجایدهی درست آنان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha