فرماندار بهارستان:دستگاه‌های اجرایی نسبت به صیانت از اموال عمومی اهتمام جدی داشته باشند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، اداری، امنیتی و انتظامی باید تلاش و اهتمام خود را معطوف به صیانت از اموال عمومی کنند.

به گزارش ایرنا، عبداله نوحی روز دوشنبه در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای طرح جامع پیشگیری از سرقت در سطح شهرستان با تاکید بر پیگیری و انجام دقیق مصوبات جلسات پیشگیری، خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه برای تأسیسات و تجهیزات توسط دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در راستای مقابله با سرقت شد.

وی اظهارداشت: موضوع سرقت یکی از ناهنجاریهای اجتماعی است که علل آن جهت پیشگری باید مورد توجه و دقت قرار گیرد و متناسب با آن در شهرستان سیاستگذاری شود.

نوحی افزود: مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود است.

فرماندار بهارستان بر رعایت الزامات حفاظتی توسط ادارات تاکید و بیان داشت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی در بحث ایمن سازی ادارات و مجموعه هایی که تحت مدیریت شان است باید اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس شورای تأمین شهرستان یکی از مولفه های اساسی تأمین امنیت پایدار در شهرستان را مشارکت مردم و شهروندان و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و انتظامی عنوان کرد .

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha