۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85475198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جوانی جمعیت در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز از آغاز طرح حمایتی این ستاد از زادآوری و جوانی جمعیت در این استان خبرداد.

"سید مهدی میرغفاری" روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته ملی جمعیت در گفت وگو با ایرنا افزود: اعطای تسهیلات برای درمان 246 زوج نابارور، اهدای ۲۳ بسته حمایتی امل بسته لبخند مادری، کارت هدیه و 6 ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده هایی که از سال ۱۴٠۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند، اهدای ۱۲٠ بسته پوشک بهینه پارچه ای به خانواده های دارای بیش از سه فرزند از جمله اقدامات حمایتی در البرز است.

وی افزود: برپایی خیمه های ایران جوان، فراخوان تولیدات هنری و رسانه ای و برگزاری پویش لبخند مادری از جمله ویژه برنامه های هفته ملی جمعیت در البرز است .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز بیان کرد: خیمه های ایران جوان با مشارکت کنشگران و گروه های مردمی در پنج نقطه از استان با هدف ترویج مساله فرزندآوری برپا می شود.

وی یاد آورشد: فراخوان تولیدات هنری و رسانه ای در زمینه های طراحی پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و موشن نیز از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) می باشد که با مشارکت حوزه هنری استان البرز و در نظر گرفتن جوایز ویژه برای نفرات برتر در حال اجرا است.

طرح حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جوانی جمعیت در البرز آغاز شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز گفت: برگزاری پویش لبخند مادری با هدف تجلیل از خانواده های خوش جمعیت و مثبت پنج است .

میرغفاری به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده تا کنون توسط ستاد اجرایی در زمینه حمایت از فرزندآوری و جمعیت پرداخت و افزود: براین اساس اهدای ۳۷۵ بسته لبخند مادری به خانواده های دارای بیش از سه فرزند، اهدای ۳۱۶ فقره تسهیلات ایران جوان(شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه) به زوج های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تا کنون صاحب فرزند سوم به بعد شده اند را نیز داشتیم.

طرح حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جوانی جمعیت در البرز آغاز شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) استان البرز ،همچنین اهدای ۲۸ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده های دارای چهار فرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری، برپایی خیمه های ایران جوان در راستای توسعه و تحکیم ارتباطات شبکه ای بنیاد برکت با مشارکت گروه های جهادی و جانمایی یک مرکز جهت احداث باشگاه تخصصی مادر و کودک (مثبت پنج) را از دیگر اقدامات دراین زمینه برشمرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha