۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85475150
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ روستای شهرستان ملکشاهی از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند

ایلام - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۲ روستای "گراب خوشادول" و "سیاب درویش" از توابع شهرستان ملکشاهی با ۳۹ خانوار و جمعیتی بیش از ۱۱۹ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

"محمد محمدی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تامین آب روستای "سیاب درویش" در سال‌های گذشته از محل چشمه فصلی بود که در ایام گرم سال به علت خشک شدن چشمه، آب این روستا از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شد که با اجرای سه کیلومتر خط انتقال از مسیر کوهستانی و صعب عبور، اهالی این روستا از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی بیان کرد: برای آبرسانی به روستای گراب خوشادول، سه کیلومتر خط انتقال آب، یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و یک باب مخزن ۱۰ متر مکعبی فشار شکن( تعدیل فشار) اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: با اجرای آبرسانی به این ۲ روستا، ۳۹خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱۹ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

محمدی تصریح کرد: تامین آب پایدار این ۲ روستا از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی است که از توان و ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در این پروژه استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های جهاد آبرسانی در این استان پیشرفت ۷۳.۹ درصدی برخوردار است و تدوین برنامه زمان‌بندی دقیق برای انجام و اتمام سایر پروژه‌های جهاد آبرسانی در دستور کار قرار دارد.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام پروژه‌های آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان حداکثر تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha