۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85474951
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مناطق حاشیه ای پاکدشت نیازمند احداث کتابخانه است/ نقد کتاب دختر ۲۰

پاکدشت- ایرنا - رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت گفت: با توجه به رشد جمعیتی جوان و نوجوان بویژه در مناطق حصارامیر و شهرک انقلاب نیازمند احداث کتابخانه هستیم.

اکرم نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به جمعیت جوان شهرستان پاکدشت و کمبود کتابخانه اظهار داشت: در این شهرستان ۱۰ کتابخانه در قالب ۶ کتابخانه شهری،سه کتابخانه روستایی و یک کتابخانه سیار به مردم خدمتگزاری می کنند که این تعداد با وجود جمعیت شهرستانی و نیاز مبرم جوانان به کتاب بسیار محدود است و نیازمند گسترش میباشد.

مناطق حاشیه ای پاکدشت نیازمند احداث کتابخانه است/ نقد کتاب دختر ۲۰

وی در ادامه افزود: در مناطق پرجمعیتی چون حصارامیر و شهرک انقلاب و غیره نیازمند توجه بیشتر برای احداث کتابخانه برای رفع نیاز جوانان و فراهم کردن اوقات فراغت سالم هستیم و خوشبختانه زمینی برای ساخت کتابخانه از شهرداری اخذ شده اما توان ساخت هنوز شکل نگرفته است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در ادامه یادآورشد: جلساتی برای همکاری شهرداری ویژه ساخت شکل گرفته که هنوز در حد مصوبه باقی مانده است امید است با همکاری مسئولان و پرداخت سهم قانونی نیم درصدها از شهرداری توان ساخت و تجهیز کتابخانه های شهرستان حاصل شود تا جوانان ما بتوانند اوقاتی مفرح تر را تجربه کنند.

مناطق حاشیه ای پاکدشت نیازمند احداث کتابخانه است/ نقد کتاب دختر ۲۰

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با شهرداری های فرون آباد و شریف و پاکدشت داشتیم‌ مقرر شد تا سهم نیم درصد ها درسال جاری بصورت کامل پرداخت شود.


نشست نقد و بررسی کتاب باعث بازشدن ابعاد مختلف در مخاطب و نویسنده می شود

بمناسبت فرا رسیدن میلاد پربرکت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) و روز دختر، نشست نقد و بررسی کتاب دختر ۲۰ با حضور نویسنده این کتاب، مجید ملا محمدی، در دفتر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت برگزارشد.

مناطق حاشیه ای پاکدشت نیازمند احداث کتابخانه است/ نقد کتاب دختر ۲۰

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست اظهارداشت: با توجه به میلاد حضرت معصومه(س) کتابی مناسب با این روز برای شناخته هرچه بیشتر جایگاه دختر در انقلاب و اسلام و درک بیشتر جایگاه والای دختر انقلابی انتخاب و با حضور نویسنده آن به مسائل و موضوعات مختلف پرداخته شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به سن حساس شما عزیزان و چالش هایی که با آن مواجه هستید این کتاب می تواند باعث شناخت هرچه بیشتردموقعیت شما باشد و با توجه به روایت جدید و ایده جدید نگارش کتاب می توان گفت می تواند به بخشی از پرسش های شما عزیزان پاسخ دهد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در ادامه بیان کرد: نویسنده کتاب مجید ملا محمدی است که امروز ایشان که قم در این جلسه حضور یافته تا بصورت حضوری به سئوالات شما پاسخ دهند.

وی گفت: ایشان نویسنده ۲۰۰ کتاب کودک و نوجوان در کشور هستند و برای نگارش جدید به صحبت های شما برای ایده پردازی و رفع نقایص ویرایشی و نگارشی اهمیت بسیاری می دهند.

نادری عنوان کرد: نشست نقد و بررسی کتاب باعث بازشدن ابعاد مختلف هم برای خواننده کتاب و نویسنده می شود که می تواند بعضا به عنوان یک راهبرد برای برطرف کردن برخی آسیب های اجتماعی در جامعه از آن بهره برد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha