۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85473943
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

فیلم | برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای سلامت استان تهران در شهرستان پاکدشت

پاکدشت-ایرنا- همزمان با دهه کرامت، نخستین اجلاسیه شهدای سلامت استان تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحمید میرباقری و مداحی حاج علی مهدوی نژاد و اجرای گروه سرود و حضور پرچم متبرک حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) و قرائت صلوات خاصه و با حضور مسئولین کشوری و استانی در مصلی نمازجمعه شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد مهدی میرباقری در نخستین اجلاسیه ۱۲هزار شهید شهرستان های استان تهران که به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد با تاکید بر جایگاه خانواده در تبیین نگاه اعتقادی اظهار داشت: دشمن متوجه این جایگاه در خانواده های ایرانی شده و به دنبال از بین بردن است. حال این سئوال مطرح می شود که چگونه دشمن به دنبال ضربه زدن به این اعتقاد و ایمان است که سالها بر روی آن سرمایه گذاری کرده و در پی صدمه زدن به آن و همچنین به اعتقاد راسخ ملت شریف ایران اسلامی با توپخانه های رسانه ی خود است.

در این مراسم، سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران ، فرمانداران و فرماندهان نواحی و ائمه جمعه استان تهران و عموم مردم و بسیجیان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند و در پایان مراسم، از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت شهرستان پاکدشت تجلیل و تمثال مبارک شهیده دکتر شیرین روحانی راد به خانواده ایشان اهدا شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha