۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85450632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همت و همراهی خیرین با آماده سازی ۳۰ پروژه آموزشی در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: خیرین مدرسه ساز برای اجرای ۳۰ پروژه آموزشی این استان در سال جاری همراه شدند.

"حمید مسعودی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که سهم خیرین از آن ۲ هزار میلیارد ریال است .

وی بیان کرد: اکنون سرانه آموزشی در استان البرز ۳.۲۴ مترمربع است که با تحویل این پروژه های آموزشی این سرانه به ۳.۳۶ مترمربع خواهد ر سید .

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: کمترین سرانه آموزشی را در شهرستان فردیس در استان البرز شاهد هستیم، بنابراین با تدابیر و هماهنگی آموزش و پرورش تلاش می شود گام های موثرتری در رفع مشکلات آموزشی آن برداریم .

وی در خصوص وضعیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و تربیتی استان در سال گذشته ، یاد آورشد: در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰ پروژه در دست احداث بود که در طول سال ۲۳ پروژه جهت بهره برداری به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل شد.

مسعودی تاکید کرد:با توجه به دستور ویژه رییس جمهور در سفر استانی و اهتمام دولت مردمی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استان امیدواریم بتوانیم گام های بلند و موثری برای مرتفع نمودن مشکل کمبود فضای آموزشی استان برداریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha