۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85222070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان زیرسازی حرفه‌ای‌ترین چمن زمین فوتبال شمال کشور

ساری - ایرنا- سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی دولت زمینه زیرسازی زمین فوتبال ورزشگاه هفت تیر بابل به عنوان حرفه‌ای ترین چمن فوتبال شمال کشور در چند لایه به صورت فنی و استاندارد را فراهم کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که به یک مطالبه چند دهه‌ای در بابل تبدیل شده بود در دور اول سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مازندران به تصویب رسیده بود، بنابرین بر این اساس عملیات اجرایی بازسازی این چمن در روزهای پایانی خرداد ماه امسال آغاز شد.

در گام نخست خاکبرداری از زمین فوتبال هفت تیر بابل انجام شد و زیرسازی این زمین ورزشی در چند لایه و در چند مرحله انجام و یکی از حساس ترین مرحله حرفه ای شدن این زمین فوتبال به پایان رسیده است.

زمین استاندارد و زیرسازی مطلوب چمن این ورزشگاه به گونه‌ای انجام شد که یکی از بهترین چمن‌های زمین فوتبال شمال کشور در انتظار ورزشگاه هفت تیر بابل است.

پایان زیرسازی حرفه‌ای‌ترین چمن زمین فوتبال شمال کشور

چمن هفت تیر بابل در شمال بی نظیر است

در این پیوند لیلا عرب رئیس اداره ورزش و جوانان بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: زیر سازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل به شکل بسیار حرفه ای و چند لایه انجام شد که این امر زمینه ساز یکی از ممتازترین چمن فوتبال شمال کشور را فراهم کرد.

وی گفت: بدون اغراق زمین ورزشگاه هفت تیر بابل در حد زمین‌ فوتبال کشورهای اروپایی خواهد شد و تمامی استانداردهای جهانی در این طرح ورزشی رعایت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با بیان اینکه زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر به پایان رسیده است، بیان داشت: طبق برنامه‌های زمانبندی شده این طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در حال تکمیل می‌باشد.

وی ادامه داد: چمن آفریقایی که یکی از بهترین چمن‌ برای زمین فوتبال در مازندران است در این ورزشگاه استفاده خواهد شد.

این مقام مسوول بیان کرد: تاکنون این طرح مهم ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تمام تلاش ما این است تا هرچه زودتر این طرح ورزشی مازندران به افتتاح برسد.

پایان زیرسازی حرفه‌ای‌ترین چمن زمین فوتبال شمال کشور

هفت تیر میزبان بازی‌های پایانی لیگ

رئیس هیات فوتبال بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر آنچه که باید مد نظر باشد رعایت تمامی استانداردهای لازم برای بازسازی چمن این ورزشگاه است که به هیچ عنوان نباید کیفیت بازسازی ورزشگاه هفت تیر را قربانی سرعت در اجرای این طرح کنیم.

مهدی بادیکناری با اشاره به اینکه روند اجرای بازسازی چمن هفت تیر بسیار کیفی می‌باشد، افزود: این احتمال وجود دارد که چند بازی پایانی دریای کاسپین بابل نماینده مازندران در لیگ دسته اول در این ورزشگاه برگزار شود.

چشم دریای کاسپین بابل به ورزشگاه هفت تیر

رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) در فصل جاری با حضور ۱۸ تیم آغاز شد که تیم دریای کاسپین بابل نماینده مازندران در این مسابقات بشمار می رود.

تیم دریای کاسپین بابل در شروع فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور یازدهم شهریور در ورزشگاه شهید دستگردی تهران میهمان تیم سایپا بود که یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی فصل جدید این مسابقات را شروع خواهد کرد که به علت بازسازی چمن ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل محل میزبانی بازی های خانگی تیم دریا و نبود ورزشگاه مناسب و استاندارد در این شهر به ناچار بازی های خانگی این فصل را باید در دیگر شهرهای استان از حریفان لیگ یک خود میزبانی کند.

پایان زیرسازی حرفه‌ای‌ترین چمن زمین فوتبال شمال کشور

کاری که تیم نساجی مازندران در لیگ برتر در ۲ سال گذشته تجربه کرده بود و از بعد فارغ شدن نساجی از خانه به دوشی با بازسازی و تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی، حالا دریای کاسپین بابل در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور نیز این مسیر را با این تفاوت که در ورزشگاه های شهدای سیمرغ و ساری در داخل این استان میزبانی کند، ادامه می دهد.

تیم دریا کاسپین بابل در حالی دومین فصل حضور خود در این مسابقات را تجربه می کند که دهمین سال تجربه نمایندگان بابل در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور پس از کناره گیری تیم های خونه به خونه ورایکا محسوب می شود.

فصل گذشته این مسابقات، لیگ دسته یک برای دریایی ها پس از کش مکش های فراوان حقوقی بر سر مالکیت و جابجایی انتقال تیم از مدیریت قبلی به مدیریت فعلی و جذب دیرهنگام بازیکنان مورد نظر کادرفنی و مشکلات مالی در نهایت با قرار گرفتن در مکان سیزدهم جدول هیجده تیمی به پایان رسید.

برای فصل جدید اما، مالک باشگاه برای تقویت و حضور آبرومندانه تیم دریا بابل خیلی زود دست به کار شد و با تقویت ارکان اجرایی باشگاه، حفظ سرمربی فصل گذشته، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند و با جذب بازیکنان مورد نظر" یونس گرائیلی " سرمربی این تیم و تمدید بازیکنان مورد علاقه فصل گذشته، تمرینات آمادگی پیش فصل را زودتر از دیگر تیم ها با نظم وبه دور از هیاهو پشت سرگذاشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha