۳۰ عنوان برنامه گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ارومیه - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: ٣٠ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) توسط نیروهای مسلح در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ علی حاجیلو روز دوشنبه در نشست خبری سالروز فتح خرمشهر افزود: برگزاری صبحگاه مشترک و کنگره شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های شاخص گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی در سالروز گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: باید به این مساله توجه شود که بزرگترین تمرکز نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس شکل گرفت و اتحاد عظیمی بین مردم و نیروها شکل گرفت و جزو عملیات بی نظیر در طول تاریخ بود.

امیر سرتیپ حاجیلو اضافه کرد: دشمن شکست خورده در عرصه جنگ سخت دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی بر علیه ایران است.

وی یادآور شد: در این شرایط باید دنبال جهاد تبیین بود و با روشنگری و صداقت در معرفی وضعیت تلاش کرد و ذهن جوانان باید نسبت به مسایل موجود آماده باشد.

امیر سرتیپ حاجیلو تاکید کرد: نقش روشنگری رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی در جهاد تبیین بسیار بالاست و فتح خرمشهرها در راه است و ذره‌ای از اهداف خود عقب نخواهیم نشست.  

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی و شمال‌غرب کشور بیش از ١٠٩ شهید تقدیم عملیات بیت المقدس کرده است و این عملیات نماد وحدت بین نیروهای مسلح بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha