پویول: کسانی که به امید افول «مسی» هستند، کور خوانده‌اند

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» در یک دهه اخیر خواب را از چشمان مدافعان ربوده است و براساس اظهارات «کارلوس پویول» این روند دست کم برای پنج سال دیگر ادامه خواهد یافت.

مسی ۳۲ سال از زمانی که با پیراهن بارسلونا و به عنوان یک نوجوان پا به صحنه فوتبال گذاشت، همواره خطوط دفاعی را دچار شوک مغزی کرده و به سرعت در حال رسیدن به رکورد ۷۰۰ گل زده در عرصه ملی و باشگاهی است.

با این حال، با توجه به اینکه مسی برای نخستین بار بعد از ۶ سال در چهار بازی متوالی موفق به گلزنی نشده است، برخی افراد نشانه‌هایی را از افول در مرد آرژانتینی مشاهده کرده‌اند؛ البته او در این برهه ۶ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

اما با توجه به اظهارات کاپیتان اسبق بارسا که به همراه مسی سه بار لیگ قهرمانان را فتح کرده است، آندسته از افرادی که به انتظار افول مرد آرژانتینی نشسته اند، ناامید و دست خالی خواهند ماند.

پویول در این باره گفت: مسی ۳۲ سال دارد و بازیکنی که مثل او از خودش مراقبت می‌کند، می‌تواند تا ۳۸ سالگی بازی کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی اسپانیا در ادامه گمانه زنی‌ها را در خصوص جدایی مسی از بارسا رد کرد؛ باشگاهی که کاپیتان آلبی سلسته ۱۲ سال است که در آن عضویت دارد.

تعدادی از باشگاه‌های اروپایی پس از تنش ایجاد شده مابین مسی و «اریک آبیدال» مدیر ورزشی بارسا، از احتمال جدایی مسی از بارسا استقبال کرده و در صدد کشاندن شماره ۱۰ کاتالان‌ها به ورزشگاه‌های خودی برآمدند.

با این حال پویول در این خصوص گفته است: چرا در مورد بارسای بدون مسی حرف می‌زنیم وقتی در حال حاضر او در نیوکمپ است؟ تنها کاری که باید بکنیم این است که تا جایی که می‌توانیم با او جام به دست آوریم.

در حالی که آمار گلزنی مسی از آغاز سال جدید میلادی نزول کرده اما آمار گل‌های رقیب سنتی و دیرینه وی یعنی «کریستیانو رونالدو» سیر صعودی پیدا کرده است.

ستاره پرتغالی از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی، در جریان ۶ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده و هیچ نشانه‌ای از کند شدن روند گلزنی وی حتی در ۳۵ سالگی دیده نمی‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha