۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83662501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«مسی» آبیدال را بدون داس هَرس کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
کد خبر: 83662501
«مسی» آبیدال را بدون داس هَرس کرد

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» با انتشار پستی در اینستاگرام در پاسخی آمیخته با طعنه و البته کمی خشم به مدیر ورزشی آبی اناری‌ها نوشت: هر کسی در بارسا باید مسوول و پاسخگوی تصمیمات و عملکرد خود بوده و کسی نباید همه بازیکنان را با یک چوب بزند.

تنش در رختکن آبی اناری‌ها بالا گرفته و تنها کمی زمان می‌خواست تا شخصی از دل باشگاه به انتقادهایی که پیرامون این تیم وجود دارد، پاسخ دهد؛ جوابی همچون پاسخ‌های نه چندان ملایم «اریک آبیدال» که در جریان آن «ارنستو والورده» سرمربی سابق این تیم را مورد انتقاد قرار داد و صلاحیت «ژاوی هرناندز» را برای بازگشت به نیوکمپ در کسوت سرمربی زیر سوال برد.

نخستین کسی که به مشاور فنی باشگاه جواب داد، کسی نبود جز مسی؛ مرد آرژانتینی با اشاره به جمله‌ای از آبیدال که در مصاحبه با اسپورت گفته بود «بسیاری از بازیکنان راضی نیستند و بسیاری دیگر آنقدرها تلاش نمی‌کنند.» فیتیله آبیدال را پایین کشید.

مسی در اینستاگرام نوشت: اگر بخواهم کاملا صادق باشم، باید بگویم که دوست ندارم از این کارها بکنم و جواب کسی را بدهم اما فکر می‌کنم همه باید مسوولیت وظایفی را که برعهده داشته و تصمیماتی را که می‌گیرند، بپذیرند. این برای بازیکنان و آنچه در زمین بازی رخ می‌دهد نیز صدق می‌کند اما ما به عنوان بازیکن اولین کسی هستیم که متوجه می‌شویم خوب بازی نکرده‌ایم. آن دسته افرادی که در منطقه فنی هستند نیز باید مسوولیت‌پذیر بوده و بالاتر از آن عواقب تصمیمات خود را قبول کنند. و آخر اینکه، زمانی که یک فرد به بازیکنان اشاره می‌کند، باید نام ببرد زیرا اگر این کار را نکند، در عمل همه را با یک چوب زده و به شایعات دامن می‌زند. شایعاتی که بسیاری از آنها درست نیست.

واکنش مسی به اظهارات آبیدال نشان می‌دهد که بحران بنیادی ایجاد شده در بارسا تا چه اندازه جدی شده است زیرا هر اظهارنظر یا اعلامیه‌ای که از سوی مرد آرژانتینی به طور علنی منتشر می‌شود به ویژه زمانی که همراه با انتقاد باشد، با پیامد آنی مواجه می‌شود و این مورد نیز مستثنی نیست.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha