۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83422595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوربین‌های نظارتی سمنان به فیبرنوری متصل شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: دوربین‌های نظارتی و ترافیکی شهر سمنان بر اساس مصوبه کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند تا سه ماه آینده به فیبرنوری مجهز شود.

حسن اسلامی‌راد روز شنبه در نشست کمیته بهره‌برداری از سامانه هوشمند نظارتی استان سمنان در سالن غدیر استانداری‌ افزود: اجرای طرح پایش تصویری در معابر شهری، مصوبه شورای امنیت ملی کشور است و اجرای این طرح در شهرهای سمنان و شاهرود به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در شهرهای دامغان و مهدیشهر در کمیته نواقص فنی در حال طرح است و در کمترین زمان ممکن نصب دوربین‌های نظارتی شهر سمنان باید انجام شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: در شهر دامغان طرح نصب دوربین بدون توجه به مسایل فنی در سال ۹۵ انجام شد که اکنون با رفع نقص این دوربین‌ها با کیفیت بیشتر و اتصال به فیبرنوری راه‌اندازی شود.

اسلامی‌راد اضافه کرد: برای شهر دامغان نصب ۱۹۴ دوربین در معابر شهری و روستایی به تصویب رسید که تاکنون ۳۳ دوربین نظارتی، ۳۱ دوربین اماکن عمومی و ۶۰ دوربین در مناطق روستایی نصب شده است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شاهرود می بایست ۳۹ دوربین نصب می شد که تاکنون ۲۴ دوربین نظارتی و ۱۵ دوربین ترافیکی در این شهر نصب شد.

با دستور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، تا سه ماه آینده اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در معابری شهری مورد تصویب کمیته پایش تصویری استان سمنان، باید اجرا و تعیین تکلیف شود.

در چهارماهه گذشته ۹ نفر در سوانح رانندگی درون شهری جان باختند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها