۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷
کد خبر: 82603613
T T
۰ نفر
اعمال محدوديت هاي ترافيكي پايان هفته محورهاي هراز، كندوان و سوادكوه در مازندران

ساري- ايرنا- رئيس پليس راه نيروي انتظامي مازندران اعلام كرد :محدوديت هاي ترافيكي از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) در محورهاي مواصلاتي كندوان، هراز و فيروزكوه آغاز شد و تا ساعت شش صبح روز شنبه سي و يكم تيرماه ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه پايگاه خبري نيروي انتظامي مازندران سرهنگ عليرضا قدمي گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهاي پاياني هفته محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي استان اجرا شد.
وي افزود: به همين منظور تردد موتورسيكلت به جز موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيك از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 28 تيرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 31 تيرماه از محورهاي كرج به چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع است.
وي بيان داشت: در محور هراز تردد كليه تريلرها در اين محور ممنوع است و تردد تمام كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 صبح تا 24 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از اين محور ممنوع است .
قدمي ادامه داد: در محور فيروزكوه هم تردد كليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هشت صبح تا ساعت 24 روز جمعه 30 تيرماه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است .
تلفن مركز كنترل پليس راه مازندران با شماره‌هاي 2182934 و 2182920 با پيش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به هموطنان در مورد آخرين وضعيت راه‌هاي استان است.
مازندران 10 هزارو 700كيلومتر راه اصلي و فرعي دارد.
خبرنگار: سيد رضا هاشمي كروئي** انتشاردهنده: سيد محسن حسن نيا
6990/1899

سرخط اخبار استان‌ها