۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۲
کد خبر: 83040469
T T
۰ نفر

سرمربي تيم ذوب آهن:كمبود مهاجم گلزن داريم

۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۳:۰۲
کد خبر: 83040469
سرمربي تيم ذوب آهن:كمبود مهاجم گلزن داريم

اهواز – ايرنا - سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفانه تيم ما بازيكن گلزن ندارد و من نمي توانم در زمين بازي كنم و گل بزنم.

به گزارش ايرنا اميد نمازي شنبه شب بعد از بازي مقابل استقلال خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: بازيكنانم همه كار كردند اما در امر گلزني ناموفق ظاهر شدند.
وي گفت: بيش از 10 موقعيت صد درصد گلزني روي دروازه استقلال خوزستان خلق كرديم اما متاسفانه استفاده نكرديم زيرا تيم ما مهاجم گلزن ندارد.
وي با اشاره به اين كه به مسئولان باشگاه اعلام كردم كه بايد مهاجم گلزن تمام عيار جذب كنند و نام سه مهاجم را به باشگاه اعلام كردم افزود: تفاوت تيم ذوب آهن با استقلال خوزستان در اين است كه ما يك اشتباه كرديم و استقلال خوزستان از آن اشتباه استفاده كرد و به گل رسيد اما ما از اشتباهات تيم حريف استفاده نكرديم.
نمازي با اشاره به اين كه در اين بازي استقلال خوزستان اشتباهات زيادي كرد ولي ما از اين اشتباهات بهره نبرديم گفت: وقتي مهاجم گلزن نداريم هرچقدر موقعيت زياد هم خلق كنيم و حتي كنترل بازي را در اختيار داشته باشيم فايده ندارد.
وي افزود: بي شك در ادامه راه شرايط به نفع ما خواهد شد و بالاخره يك روز هم داوران پنالتي ‌هاي ما را مي‌گيرند و ذوب آهن به روزهاي خوب خودش بازخواهد گشت.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آ‌هن با اشاره به اين كه به دنبال تقويت تيم هستم افزود: علاوه بر مهاجم يك هافبك و يك دفاع قدرتمند نياز داريم اما در حال حاضر از همه مهمتر يك مهاجم گلزن مي خواهيم.
وي گفت: متاسفانه در اين فصل مرتضي تبريزي، مسعود حسن ‌زاده و مجتبي ‌حق دوست را به دلايلي از دست داديم كه به تيم ضربه زد.
سرمربي ذوب آهن اصفهان تاكيد كرد: با بازيكن داخلي و خارجي مذاكره كرديم و اميدوارم با اضافه شدن اين بازيكنان شرايط تيم بهتر شود.
ديدار بين تيم هاي استقلال خوزستان و ذوب آهن با نتيجه يك بر صفر به سود استقلال خوزستان به پايان رسيد.
9879/6064

سرخط اخبار استان‌ها