۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۷
کد خبر: 82270416
T T
۰ نفر
فراخوان جشنواره تئاتر لاله هاي سرخ انديمشك منتشر شد

انديمشك - ايرنا - فراخوان بيست و دومين جشنواره منطقه اي تئاتر لاله هاي سرخ انديمشك منتشر شد.

بيست و دومين جشنواره منطقه اي تئاتر لاله هاي سرخ بهمن ماه امسال با شركت گروه هاي نمايش از 11 استان كشور به ميزباني انديمشك برگزار مي شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انديمشك دوشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت:اين جشنواره به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان با همكاري انجمن هنرهاي نمايش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انديمشك از 18 تا 21 بهمن ماه امسال برگزار مي شود.
علي بازگير با اشاره به اينكه جشنواره امسال در 2 بخش نمايش صحنه اي و نمايش خياباني برگزار مي شود اظهار داشت: فراخوان اين جشنواره به استان هاي زاگرس نشين از جمله اصفهان، ايلام، بوشهر، چهارمحال و بختياري، خوزستان، كردستان، كرمانشاه، كهگيلويه و بويراحمد،لرستان،مركزي و همدان ارسال شده است.
وي افزود:بخش نمايش هاي صحنه اي رقابتي و نمايش هاي خياباني غيررقابتي خواهند بود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انديمشك از گروه هاي تئاتر علاقه مند به شركت در اين جشنواره خواست آثار خود را حداكثر تا 15 دي ماه به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.
وي افزود:آثار نمايشي ارسالي در موضوع شهداي مدافع حرم، حماسه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس،سنت ها و آيين هاي پسنديده بومي و مذهبي در اولويت قرار دارند.
وي با اشاره به اينكه آثار نمايشي ارسالي نبايد كمتر از 45 دقيقه و بيش از 90 دقيقه باشند گفت: آثار نمايشي بايد به صورت تايپ شده همراه با لوح فشرده به همراه سه نسخه از فيلم اجراي نمايش بر روي لوح فشرده ،فرم تكميل شده تقاضاي حضور در جشنواره و يك قطعه عكس كارگردان ونيز مجوز كتبي نويسنده اثر به نشاني دبيرخانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي انديمشك ارسال شود.
وي افزود:طبق تشخيص هيات داوران يك نمايش با موضوع دفاع مقدس به جشنواره ملي مقاومت - فتح خرمشهر و يك اثر جهت اجراي عمومي در استان خوزستان حمايت خواهد شد.
جشنواره نمايش لاله هاي سرخ انديمشك با ياد شهداي گلگون كفن ايران اسلامي هر سال در شهرستان انديمشك برگزار مي گردد.
7281/6068
خبرنگار :زهرا دهقان ** انتشاردهنده:محمدعلي فريدپناه

سرخط اخبار استان‌ها