۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82322115
T T
۰ نفر
تفكر بسيجي مي  تواند جهان را از نيرنگ دشمنان نجات دهد

ملاير- ايرنا- امام جمعه موقت ملاير گفت: تفكر بسيجي مي تواند جهان را از اين همه ظلم، دروغ و نيرنگ و خدعه صهيونيست ها نجات دهد و انقلاب ما را انقلاب جهاني كند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام احد آزادي خواه در خطبه هاي نماز جمعه ملاير در مسجد جامع اين شهر اظهار كرد: شجره طيبه بسيج يك شاخص جدي براي معرفي انقلاب به جهان است كه با ولايت مداري، ايثار و از خودگذشتگي موجب رشد انقلاب شد.
وي ادامه داد: هيچ عاملي جز روحيه انقلابي مردم براي رشد انقلاب نبود كه با تفكر و روحيه بسيجي در همه عرصه ها چون دفاع مقدس از مرز و بوم ايران اسلامي دفاع كردند و با اين تفكر به جهان معرفي شدند.
حجت الاسلام آزادي خواه با اشاره به شبكه نفوذ براي ضعيف جلوه دادن بسيج طبق هشدار رهبر معظم انقلاب بيان كرد: هرگونه هجمه و تهمت افراطي گري به بسيج ناروا است، چرا كه بسيجي واقعي نگاهش به ولي فقيه و ولي زمان خودش است.
وي افزود: آن چيزي كه مي تواند كشور ما را نجات دهد، ميدان داري با روحيه بسيجي است.
امام جمعه موقت ملاير تاكيد كرد: همه اقشار و آحاد مردم و مسئولان نظام در هر جايگاهي بايد سعي كنيم معيارهاي يك بسيجي علوي را در وجود خودمان احيا كنيم.
حجت الاسلام آزادي خواه در بخش ديگري از خطبه هاي خود به دهم آذرماه سالروز شهادت آيت الله مدرس و روز مجلس بيان كرد: مجلس ما بايد مجلسي مقتدر باشد كه بتواند مسير را تعيين كند.
وي ادامه داد: نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي بايد براي خدمت مطلوب و صادقانه به مردم با دولت همكاري كنند و به كارهاي كشور رسيدگي كنند و بر اساس نياز هرگونه براي تخلف و كوتاهي را تذكر و راي و نظر بدهند و نظارت داشته باشند.
به گزارش ايرنا خطيب جمعه ملاير همچنين تمديد تحريم هاي 10 ساله عليه ايران را دشمني ديگر آمريكا به اين نظام دانست و اظهار كرد: ما از ابتدا به آمريكا اعتماد نداشتيم، چرا كه از هر نيرنگ و دسيسه اي براي ضربه زدن به نظام ما استفاده مي كند.
حجت الاسلام آزادي خواه تاكيد كرد: در شرايط كنوني اقتصاد مقاومتي متكي بر تفكر بسيجي خود را نمايان مي كند و همه احزاب، جريان ها و تشكل هاي سياسي بايد با وحدت كلمه و روحيه بسيجي با محوريت ولايت فقيه و راهبرد خدمت به مردم، كار را براي رساندن كشور به يك گشايش اقتصادي پيش ببريم.
وي ادامه داد: ما هرگز مخالف روابط سياسي و رابطه با كشورهاي ديگر نيستيم، اما مخالف دورغ و نيرنگ هستيم.
وي همچنين راهپيمايي 20 ميليوني زائران اباعبدالله الحسين(ع) در اربعين حسيني را يك معيار براي معرفي جهان اسلام برشمرد و افزود: با وجود همه هزينه ها و سرمايه گذاري هايي كه دشمنان عليه شيعيان و جهان اسلام نقشه ريزي مي كنند و داعشي، سلفي و تكفيري درست مي كنند، اما يك اربعين حسيني همه اين نقشه ها را بر هم مي ريزد.
حجت الاسلام آزادي خواه تاكيد كرد: اين حركت هاي عظيم و انقلابي مردم در اربعين حسيني بايد در منبرها و كلاس هاي درس بازگو شود.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار- معصومه موسوي***انتشار دهنده:اكبر بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها