۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۰۱
کد خبر: 81932216
T T
۰ نفر
بدمينتون باز همداني در فهرست بازيكنان قاره آسيا قرار گرفت

همدان- ايرنا- امير جباري بازيكن منتخب جوانان پسر بدمينتون كشورمان در فهرست بازيكنان اختصاصي (AOP) قاره آسيا قرار گرفت.

به گزارش ايرنا از فدراسيون بدمينتون ، امير جباري به همراه ثريا آقايي دو بازيكن جوان بدمينتون كشورمان بعد از اينكه مدت دو سال جزو بازيكنان منتخب (ADT) بودند، در سال جاري به دليل تلاش هايشان در عرصه هاي بين المللي و با نظر مدرسان ارشد كنفدراسيون بدمينتون آسيا، در كمپ منتخبين مالزي به اردوي آمادگي بدمينتون بازان اختصاصي آسيا معرفي شدند.
كنفدراسيون بدمينتون آسيا طي نامه اي به فدراسيون بدمينتون ايران اعلام كرد كه برنامه شش ماهه 2016 نام بردگان را به اين فدراسيون اعلام نمايد تا برنامه ريزي براي اين دو بازيكن جوان كشورمان را در دستور كار خود قرار دهند.
فدراسيون بدمينتون تلاش دارد براي اين دو ملي پوش جوان، برنامه و اعزام هاي برون مرزي را به صورت ويژه اي در سال 1395 در دستور كار خود قرار دهد.
لازم به ذكر است كه فدراسيون بدمينتون از هم اكنون نگاه ويژه اي را براي بازي هاي المپيك 2020 برنامه ريزي و تدوين نموده است.
حضور اين دو بازيكن بدمينتون كشورمان در كمپ تمريني و اختصاصي قاره كهن، حاصل تلاش هاي فدراسيون بدمينتون در چهار سال گذشته در امر استعداديابي بوده است كه از پايگاه هاي استعداديابي تهران و همدان تا كمپ اختصاصي مالزي روند رو به رشد خود را طي كرده است.
به گزارش فدراسيون بدمينتون، ثمرات اين جهش حاصل برنامه ريزي هاي فدراسيون بدمينتون و حمايت هاي معاونت ورزشي قهرماني و حرفه اي به خصوص شخص نصراله سجادي است كه در اين مقطع زماني به بار نشسته است.
7520/6993

سرخط اخبار استان‌ها