۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83117706
T T
۰ نفر
انتقاد به قصد اختلاف افكني، پسنديده نيست

انزلي - ايرنا - امام جمعه شهرستان بندرانزلي گفت: انتقاد به قصد تشويش اذهان عمومي و ايجاد اختلاف، پسنديده نيست و به جاي دامن زدن به اختلافات، بايد درصدد رفع مشكلات باشيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالجواد شمس الدين در نماز سياسي و عبادي جمعه اين هفته شهرستان با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت ايت الله مدرس اظهار كرد: نمايندگان مجلس بايد ايستادگي و مقابله در برابر ظلم را سرلوحه كار قرار دهند و با ايجاد قوانين در رشد و توسعه و معيشت مردم و تامين امنيت و آسايس و همچنين توسعه اقتصادي كشور بيش از پيش اهتمام ورزند.
وي شجاعت را به عنوان يكي از مولفه هاي يك نماينده متعهد به نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و افزود: منتخبان مردم در مجلس شوراي اسلامي بايد در برابر ثروت و قدرت مغلوب نشده و در برابر زورگويي هاي بيگانگان ايستاده و از حقوق مردم ايران اسلامي دفاع كند.
حجت الاسلام و المسلمين شمس الدين با بيان اينكه نمايندگان مجلس نبايد براي جريانات سياسي و حزبي خودش فعاليت داشته باشد تصريح كرد:متاسفانه در برخي از موارد ديده مي شود كه حتي به صورت علني اعلام مي شود برخي از منتخبان مردم با هزينه كردن به اين منصب مي رسند كه علاوه بر اينكه كاري غير اخلاقي و غير انساني است بايد بگويم كسي كه اينگونه به مجلس راه پيدا مي كند نمي تواند از حقوق مردم و كشور دفاع كند و اخلاص، سلامت و پاكدستي اولين شرط خدمت به مردم است.
وي با اشاره به فرارسيدن سالروز شهادت ميرزا كوچك جنگلي، شجاعت و استكبارستيزي و تحكيم وحدت اسلامي را از ويژگي هاي بارز نهضت جنگل بر شمرد.
امام جمعه شهرستان بندرانزلي همچنين تاكيد كرد: با وجود كارهاي انجام شده، بندرانزلي نسبت به شهرهاي كوچك همجوار خود نيز خيلي عقب مانده و جبران اين مشكلات نياز به وحدت همه دستگاه ها دارد.
بندرانزلي در 40 كيلومتري غرب مركز گيلان واقع است.
7471/2007

سرخط اخبار استان‌ها