۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵
کد خبر: 83107686
T T
۰ نفر

عامل حيوان آزاري در كوچصفهان رشت، محكوم شد

۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵
کد خبر: 83107686
عامل حيوان آزاري در كوچصفهان رشت، محكوم شد

رشت - ايرنا - شعبه سوم دادگاه عمومي كوچصفهان از توابع شهرستان رشت، فردي كه به اعدام و حلق آويز كردن يك قلاده سگ اقدام كرده بود را مجرم شناخت و محكوم كرد.

گزارش روابط عمومي حفاظت محيط زيست گيلان به ايرنا حاكيست؛ بنا به اظهار اصغر خودكار رئيس اداره حفاظت محيط زيست رشت، پس از انتشار خبر سگ آزاري در جرايد و سايت هاي مجازي، فرد مذكور با همكاري گروه مردم نهاد سرزمين ايده آل و طرفداران و دوستداران حيوانات، شناسايي و به مراجع قضايي كوچصفهان معرفي شد.
وي ادامه داد: پس از سير مراحل قانوني با راي رئيس شعبه سوم دادگاه عمومي كوچصفهان، فرد متخلف به 74 ضربه شلاق تعزيري درجه شش و نيز شش ماه يادگيري شيوه ارتباط و برخورد با حيوانات خانگي و تربيت شده و سه ماه همكاري با شهرداري كوچصفهان با لباس مخصوص خدمات شهري در خصوص جمع آوري زباله هاي شهري محكوم شد.
به گزارش ايرنا پيشتر شخصي كه اقدام به كشتار بيرحمانه تعداد 18 راس گراز وحشي در منطقه پيربازار رشت كرده بود، پس از دستگيري و معرفي به دادسراي عمومي و انقلاب رشت، با راي رئيس شعبه 108 دادگاه به سه سال حبس محكوم شد. همچنين در پي انتشار تصاوير حيوان آزاري در شهرستان شفت، پرونده حقوقي عليه فرد متخلف تشكيل شد.
7296/2007/

سرخط اخبار استان‌ها