۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵
کد خبر: 82997330
T T
۰ نفر

همايش ملي سالمندي براي ارايه مقاله فراخوان داد

۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵
کد خبر: 82997330
همايش ملي سالمندي براي ارايه مقاله فراخوان داد

رشت - ايرنا - فراخوان ارايه مقاله به دومين همايش ملي سالمندي دكتر حكيم زاده با محوريت بازتواني و تروما در گيلان از سوي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان منتشر شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني گيلان به خبرگزاري ايرنا، اين همايش با همت مركز تحقيقات تروماي جاده اي گيلان و با همكاري معاونت بهداشتي درمان و آموزش پزشكي كشور برگزار مي شود.
پيشگيري و آموزش تروما در سالمندي، مديريت تروما، توانبخشي تروما در سالمندان، توانمندسازي فردي، رواني و اجتماعي تروما در سالمندان، درمان هاي تخصصي در تروماي سالمندان، پايش و مراقبت هاي پس از تروماي سالمندي، سياست گذاري سلامت در سالمندي و پاسخگويي نظام آموزشي در سالمندي از محورهاي اين همايش است.
علاقمندان براي شركت در اين همايش مي توانند نسبت به ارسال چكيده مقالات تا پانزدهم شهريور ماه امسال از طريق پست الكترونيكي grtrc@gums.ac.ir اقدام كنند.
دومين همايش ملي سالمندي دكتر حكيم زاده با محوريت بازتواني و تروما در گيلان سوم و چهارم آبان ماه امسال در دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان برگزار مي شود.
*پايگاه اورژانس 115 در دستك آستانه اشرفيه افتتاح شد
ساختمان جديد پايگاه اورژانس 115 در روستاي دستك شهرستان آستانه اشرفيه، به همت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان گيلان افتتاح شد.
اين پايگاه پنجاه و پنجمين پايگاه اورژانس گيلان است كه در منطقه آستانه اشرفيه واقع شده، اين پايگاه در فضايي به ابعاد 300 متر مربع و زيربناي 85 متر مربع مجهز به يك دستگاه آمبولانس و 4 نيروي فوريت هاي پزشكي است.
در حال حاضر، آستانه اشرفيه داراي 3 پايگاه اورژانس در مناطق، آستانه، كياشهر و دستك است.
روستاي دستك در فاصله 15 كيلومتري از آستانه واقع شده و 750 خانوار و دو هزار و 500 نفر جمعيت دارد.
7286 /6030

سرخط اخبار استان‌ها