۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82511060
T T
۰ نفر
فراخوان واحدهاي توليدي فارس براي شركت در عرصه انتخاب واحد نمونه

شيراز- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به برنامه اين سازمان براي انتخاب واحدهاي توليدي صنعتي، معدني و همچنين پيشكسوت نمونه در سال 95، از اين واحدها خواست تا بيست و يكم ارديبهشت 96 نسبت به تكميل فرمي كه براي اين كار در نظر گرفته شده اقدام كنند.

به گزارش دريافتي ايرنا از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، علي همتي بيان داشت: واحدهاي صنعتي و معدني مستقر در فارس كه مايل به شركت در اين رقابت هستند مي توانند با دانلود فايل مربوطه و همچنين دريافت فرم هاي ياد شده در قسمت اطلاعيه هاي سايت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به نشاني www.frs.mimt.gov.ir نسبت به تكميل فرمي كه براي اين كار در نظر گرفته شده اقدام كنند.
وي افزود: متقاضيان بايد پس از تكميل فرم مربوطه آن را براي بررسي و پيگيري هاي بعدي، حداكثر تا بيست و يكم ارديبهشت 96به
اداره هاي صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و يا به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مركز استان تحويل دهند.
همتي گفت: اين سازمان براي شناسايي الگوهاي موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفي آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره بردار نمونه معدن روباز و زير زميني، مكتشف نمونه (داراي گواهينامه كشف) و پيشكسوت نمونه صنعت و معدن، با فراخوان از بنگاه هاي صنعتي و معدني براي ثبت نام دعوت كرده است.
وي اضافه كرد: همچنين از فعالان اين عرصه دعوت شده تا با دريافت پرسشنامه هاي واحد صنعتي نمونه به همراه فرم هاي بهره بردار نمونه معدن روباز و زيرزميني، بر اساس عملكرد سال 95 خود نسبت به تكميل و ارسال آنها به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اقدام كنند.
همتي اظهار داشت: ميزان توليد، فروش، سود عملياتي و ارزش موجودي انباركالاي ساخته شده، هزينه هاي انرژي مصرفي، تحقيق، نوآوري، آموزش نيروي انساني، ارزش صادرات، نيروي انساني (به ويژه تحصيلكردگان بالاتر از ديپلم)، مشتري مداري و گواهينامه هاي معتبر كيفيت از جمله شاخص هاي واحد توليدي مورد سنجش در اين پرسشنامه است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، در مورد فرم معرفي بهره بردار نمونه معدن روباز، گفت: بهره بردار معدن نيز در اين فرم بايد نسبت به تكميل اطلاعات در باره نام و نوع ماده معدني، ميزان ذخيره قطعي، ميزان استخراج مندرج در پروانه، ميزان استخراج سالانه واقعي و همچنين ميزان كل سرمايه گذاري (به نرخ ثابت سال 1395) اقدام كند.
همتي اضافه كرد: فهرست واحدهاي نمونه در نرم افزاري كه براي اين كار طراحي شده تجزيه و تحليل و ضريب رقابت پذيري واحدها مورد سنجش قرار مي گيرد.
وي افزود: واحدهاي صنعتي نمونه در 2 سطح نمونه استاني و كشوري در آيين گراميداشت روز صنعت و معدن (دهم تيرماه) معرفي خواهند شد و بر اساس برنامه ريزي انجام شده در اين روز از فعالان نمونه صنعت، معدن و پيشكسوتان اين حوزه ها در استان فارس تجليل خواهد شد.
دهم تيرماه در تقويم رسمي كشور به عنوان روزصنعت و معدن نامگذاري شده است.
2027 /6118
دريافت خبر: سيد احمد نجفي ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي

سرخط اخبار استان‌ها