۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱
کد خبر: 81530662
T T
۰ نفر
نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام كردند

قزوین-ایرنا- نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری كه برای معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین به استان سفر كرده اند، صبح جمعه با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام كردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی نسب مشاور عالی رییس و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كل كشور به همراه حجت الاسلام والمسلمین عبدالكریم عابدینی نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مرتضی روزبه استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی قزوین در این آیین حضور داشتند.

دیدار با آیت الله هادی باریك بین نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، حضور در نشست شورای اداری و شركت در نماز جمعه قزوین از برنامه های سفر یكروزه نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری است.

این سفر با هدف معارفه حجت الاسلام عابدینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و تجلیل و قدردانی از مجاهدات بیش از سه دهه آیت اله باریك بین در كسوت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه سابق قزوین انجام شده است.

پیشتر آیت الله هادی باریك بین در پی كسالت خود، طی نامه ای به رهبر معظم انقلاب، درخواست كرده بود تا معظم له جایگزینی برای تصدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین انتخاب فرمایند كه با موافقت معظم له، حجت الاسلام عبدالكریم عابدینی به این مقام منصوب شدند.

حجت الاسلام عابدینی پیش از این امام جمعه موقت قزوین بود.

8054/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها