۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۲۰:۳۹
کد خبر: 80410451
T T
۰ نفر
اولين نمايشگاه جشنواره فرهنگي ، دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي فسا گشايش يافت

شيراز- نخستين نمايشگاه جشنواره فرهنگي ، دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي فسا با حضور دانشجويان و با برگزاري غرفه هاي مختلف فرهنگي در اين دانشگاه گشايش يافت .

به گزارش ایرنا معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی فسا یكشنبه در این ارتباط گفت : فراخوان دریافت آثار این نمایشگاه از حدود یكماه پیش اعلام و بیش از 165 اثر با موضوعات نقاشی ، طراحی ، شعر ، دلنوشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .

دكتر مجید نقدی افزود : تیمی از داوران مجرب از داخل و خارج دانشگاه آثار دانشجویی فوق را ارزیابی و درخاتمه به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت : كیفیت آثار از سطح بالایی برخوردار بوده و خوشبختانه تعدادی از دانشجویان جدید هنرمند در طی برگزاری این نمایشگاه شناسایی شدند .

وی ضمن تشكر از دانشجویان فعال برگزار كننده این نمایشگاه ،ا فزود : در برپایی این نمایشگاه بسیج دانشجویی و تشكل های قرآن و عترت ، شعر و ادب ، هلال احمر و هنر دانشگاه با مدیریت فرهنگی همكاری داشته اند .

دكتر نقدی در خاتمه افزود : معاونت فرهنگی دور دوم این نمایشگاه را در بین كلیه دانشگاه های شهرستان به مرحله اجرا خواهد گذاشت .

این نمایشگاه تا پایان هفته جاری جهت بازدید دانشجویان و كاركنان برپا می باشد .ك/2

677/667

سرخط اخبار استان‌ها