۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۵۳
کد خبر: 80386937
T T
۰ نفر
پيام رهبر معظم انقلاب به كنگره عظيم حج راهبرد شكست دشمنان اسلام است

اراك- نماينده اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي گفت: پيام مهم و اثرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامي به كنگره عظيم حج راهبرد شكست دشمنان اسلام است.

'عباس رجایی' عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محتوای عمیق و اندیشمندانه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به كنگره حج نشانگر تسلط و آگاهی كامل معظم له به رخدادهای جهانی و مسائل دنیا است.

وی بیان كرد:همه مسلمانان جهان باید برای عملیاتی شدن پیام ها، فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور عزتمندی و اقتدار مسلمانان بیش از پیش تلاش كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام به خوبی مسیر و راه اصلاح امت اسلامی را بیان كرده و خطرها و تهدیدهای استكبار جهانی، رژیم صهیونیستی غاصب و نظام سلطه را به روشنی ترسیم كرده اند.

رجایی خاطر نشان كرد: حوادث انقلابی در شمال آفریقا، سقوط چند رژیم فاسد و مطیع آمریكا و همدست صهیونیست ها، دفاع از ملت مظلوم فلسطین، هوشیاری برابر فتنه انگیزی میان فرقه های اسلامی و ترویج شیعه و سنی هراسی توسط دشمنان از محورهای پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به كنگره عظیم حج است.

وی اظهار كرد: معظم له در این پیام فرمودند ماجرای سوریه، ماجرای انتقامگیری از حكومتی است كه سه دهه به تنهایی برابر صهیونیست های غاصب ایستاده و از گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان دفاع كرده است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رهبر معظم انقلاب در این پیام بر هوشیاری در زمینه تبلیغات اسلام ستیزانه دولت های غربی تاكید كرده اند.

517/559

سرخط اخبار استان‌ها