۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85476368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی، از آغاز ثبت‌نام ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای ترویج فعالیت‌های ورزشی سلامت محور برای این قشر است.

صدیقه حسامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این جشنواره به صورت استانی و در چهار بخش انفرادی، همگانی، بازی‌های بومی محلی و بازی‌های فکری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری جهت شرکت در این دوره از مسابقات ورزشی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir در یکی از رشته‌های مورد علاقه ثبت‌نام نمایند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی ادامه داد: رشته‌های ورزشی انفرادی شامل شطرنج، تنیس روی‌میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنا آزاد، مینی‌گلف و بهکاپ، بازی‌های بومی محلی شامل هفت سنگ مهارتی و کورن هول(پرتاب کیسه)، 🔷بازی‌های فکری شامل اتللو و اونو و ورزش‌های همگانی شامل پتانک (پرتاب گوی فلزی) و
فوتبال دستی است.

حسامی با بیان اینکه، هر بازنشسته حق شرکت در یک رشته ورزشی را دارد گفت: مسابقات تنیس روی‌میز در ۲ رده سنی بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال و مسابقات شنای آزاد در ۲ رده سنی بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال برگزار می‌شود.

وی گفت: نحوه رقابت در رشته‌های ورزش همگانی به صورت گروهی است و داوطلبان باید قبل از ثبت‌نام، گروه‌های خود را تعیین و با همان تعداد نفرات تیم اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی اضافه کرد: نحوه رقابت در بخش بازی‌های بومی محلی در رشته هفت سنگ به صورت مهارتی است، رشته پتانک (پرتاب گوی فلزی) در تیم‌های ۲ نفر(دبل) با هم رقابت می‌کنند و رشته فوتبال دستی هم در تیم‌های ۲ نفره (۲ نفر در مقابل ۲ نفر) است.

حسامی عنوان کرد: مسابقات از خردادماه تا آبان‌ماه سال جاری در استان مرکزی ادامه دارد و مسابقات سراسری در قالب ۲ جشنواره تابستانه و پاییزه انجام می‌شود که زمان برگزاری آنها اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha