۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۱
کد خبر: 83319561
T T
۰ نفر
هواشناسي نسبت به سيلابي شدن برخي نقاط استان اصفهان هشدار داد

اصفهان- ايرنا- هواشناسي اصفهان با صدور اخطاريه اي نسبت به سيلابي شدن ناگهاني و موقت رودخانه ها و مسيل هاي اين منطقه در روز دوشنبه هشدار داد.

به گزارش ايرنا، اداره كل هواشناسي استان اصفهان اعلام كرد : با توجه به تشديد شرايط نا پايدار جوي از بعدازظهر تا اوايل شب روز دوشنبه (فردا) شرايط تشديد بارشهاي رگباري ناگهاني همراه با رعد و برق، صاعقه، وزش باد شديد و طوفان لحظه اي و احتمال سيلابي شدن مسيل ها و طغيان رودخانه هاي فصلي در نواحي شمال غرب، غرب و جنوب استان وجود دارد.
در اخطاريه اين سازمان از هموطنان خواسته شده تا از اسكان در حاشيه رودخانه ها و مسيل ها و صعود به ارتفاعات خودداري كنند و به ارگان هاي مربوطه توصيه شده تا تمهيدات لازم براي كاهش خسارات احتمالي را بينديشند.
كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي اصفهان روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر تداوم نا پايداري جو تا اواخر هفته است و در بيشتر مناطق استان افزايش ابر، گاهي وزش باد به نسبت شديد تا شديد و رگبار بهاري در برخي مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ در ساعات بعدازظهر و شب پيش ‌بيني مي‌شود.
حجت الله علي عسگريان اظهارداشت: دماي هوا در 24 ساعت آينده در برخي مناطق استان يك تا 2 درجه سانتي گراد افزايش خواهد داشت.
كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان براي كلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)،افزايش ابر، از بعدازظهر وزش باد به نسبت شديد تا شديد و رگبار و رعدوبرق و براي روز سه شنبه، افزايش ابر، از بعدازظهر وزش باد به نسبت شديد تا شديد و رگبار و رعدو برق پيش بيني كرد.
6022 /7150

سرخط اخبار استان‌ها