۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴
کد خبر: 83318673
T T
۰ نفر

جشنواره تابستانی در كیش برگزار می شود

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴
کد خبر: 83318673
جشنواره تابستانی در كیش برگزار می شود

كیش - ایرنا - معاون گردشگری منطقه ازاد كیش از برگزاری جشنواره برزرگ تابستانی با رویكرد به تقویت بخش گردشگری در این جزیره مرجانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجید ملانوروزی افزود: این جشنواره كه بیست و دومین جشنواره تابستانی كیش محسوب می شود، با هدف معرفی هرچه بیشتر قابلیتها و ظرفیت های متنوع این جزیره از تیرماه آینده آغاز و تا شهریور ادامه خواهد یافت.
ملانوروزی با اشاره به علاقه مندی هموطنان به جشنواره تابستانی كیش گفت: برای پر بار تر شدن این جشنواره و فراهم شدن زمینه سفر شمار بیشتری از هموطنان، درطول جشنواره تابستانی كیش، گردشگران از تخفیفات بلیت هواپیما و هزینه اقامت هتل ها بهره مند خواهند شد.
وی در خصوص استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جهت اطلاع رسانی گسترده و به موقع برنامه های جشنواره تابستانی گفت: امسال از برنامه های تلویزیونی بیشتر استفاده می شود و در حال تنظیم تفاهم نامه ای با صدا و سیما ی كشور هستیم تا تمام رویدادهای جزیره كیش از پوشش خبری مناسبی برخوردار شود.
ملا نوروزی با بیان اینكه سطح خوب برنامه های گردشگری در جزیره كیش از جمله دلایلی است كه افراد این جزیره را به عنوان یك مقصد گردشگری انتخاب می كنند افزود: گردشگران انتظار دارند برنامه های جشنواره با سرزمین اصلی متفاوت باشد و ما نیز میكوشیم تا برای همه اقشار جامعه به ویژه كودكان این برنامه ها جذاب تربوده و رضایتمندی آنها را فراهم كند.
معاون گردشگری سازمان از برگزاری مسابقات و تجمیع برنامه های هنری و شاد در جشنواره های تابستانی امسال خبر داد و تصریح كرد: همراهی و هم افزایی جامعه بازاریان، جامعه هتلداران، آژانس ها و همه دست اندركاران حوزه گردشگری كیش برای پربارتر شدن این جشنواره ضروری است.
وی افزود: امیدواریم با مشاركت ساكنان، جوامع و انجمن های تخصصی جزیره كیش مانند جامعه هتلداران، آژانس ها و جامعه بازاریان، فرصت مناسبی برای هم میهنان و گردشگران عزیز فراهم شود تا با خیال آسوده از برنامه های شاد و مفرح جشنواره تابستانی كیش استفاده كنند.
جشنواره تابستانی هر ساله، در این جزیره زیبای مرجانی برگزار می شود. فضای شاد شهری و آذین بندی خیابان ها و معابر، اجرای برنامه های مفرح و شاد از قبیل برنامه‌‏های متنوع ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی، تئاتر، نمایش فیلم، برپایی كارناوال های شادی و اهدای میلیون ها تومان جایزه سبب شده است تا هموطنان بسیاری از استانهای مختلف كشور درزمان جشنواره تابستانی كیش به این منطقه آزاد سفر كنند. همچنین در طول برگزاری جشنواره تابستانی كیش در بازارها و مراكز خرید، تخفیفات ویژه ای نیز برای خریداران در نظر گرفته می شود.
1339

سرخط اخبار استان‌ها