۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبر: 83314638
T T
۰ نفر

روابط صميمي خانواده ها آسيب هاي اجتماعي را كاهش مي دهد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبر: 83314638
روابط صميمي خانواده ها آسيب هاي اجتماعي را كاهش مي دهد

اصفهان- ايرنا- فرمانده انتظامي تيران و كرون گفت: وجود روابط صميمي در بين اعضاي خانواده ها آسيب هاي اجتماعي و انحراف فرزندان را كاهش مي دهد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ علي صادقي روز سه شنبه در نشست تخصصي پليس با مردم در مسجد قمربني هاشم اين شهر افزود: روابط صميمي و ارتباط محبت آميز بين والدين با فرزندان موجب تقويت بنيان خانواده و جلوگيري از دوستي هاي نادرست فرزندان آن ها خواهد شد.
وي بيان كرد: مسائل اقتصادي بر نيازهاي اجتماعي و دوستي هاي خانوادگي سايه افكنده و پدر و مادر بيشترين تلاش خود را بر تامين نيازهاي مالي قرار داده اند و كمتر به ساير حوزه ها توجه مي كنند كه چنين اتفاقي به دليل فاصله بين فرزندان و والدين نوجوانان و جوانان به دليل كمبود محبت به سوي راه هاي اشتباه مي روند.
فرمانده انتظامي تيران و كرون ادامه داد: برنامه هاي مخرب در شبكه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي در چنين شرايطي طرفداران بيشتري را پيدا مي كند و اين اتفاق جامعه را از مسير پيشرفت به سوي شكست و نابودي مي برد.
وي با بيان اين كه هوشياري همگان در تامين امنيت اجتماعي كارساز است، تصريح كرد: همه مردم بايد نسبت به جامعه خود دغدغه مند باشند و زمينه جرم و جنايت را براي نسل جوان و نوجوان فراهم نكنند.
صادقي اين شهرستان را از شهرستان هاي امن استان اصفهان برشمرد و خاطرنشان كرد: تيران و كرون در رتبه هاي اول تا سوم امنيت استان قرار دارد و اين شاخصه مهم ناشي از تدين مردم، دغدغه مندي اجتماعي و وجود نهادهاي متنوع فرهنگي براي ارتقا دانش و آگاهي و غني سازي اوقات فراغت است.
وي با اشاره به اين كه سرقت منزل در اين منطقه 80 درصد كاهش يافته است، اضافه كرد: هوشياري مردم و رعايت اصول ايمني و افزايش تيم هاي گشتي نامحسوس پليس به اين موضوع كمك كرده است.
نشست تخصصي پليس و مردم در راستاي انجام ماموريت هاي پليس جامعه محور و پرسش و پاسخ به مردم و ارتقاي آگاهي عمومي به صورت ماهانه در يكي از مناطق شهرستان تيران و كرون برگزار مي شود.
7131/6026

سرخط اخبار استان‌ها