۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبر: 83306573
T T
۰ نفر

«دعوت»؛ ويژه‌برنامه افطار شبكه يك با صداي آسرايي

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۲۷
کد خبر: 83306573
«دعوت»؛ ويژه‌برنامه افطار شبكه يك با صداي آسرايي

تهران - ايرنا - تهيه كننده ويژه نامه «دعوت» كه قرار است لحظات منتهي به اذان مغرب و افطار از شبكه يك سيما روي آنتن برود، گفت: خواندن تيتراژ شروع برنامه دعوت را به فريدون آسرايي سپرديم.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، دعوت نام ويژه‌برنامه افطار امسال شبكه يك سيما است كه قرار است با رويكرد پرداختن به موضوعات چون خانواده، اميد و سبك زندگي‌هاي خوب، مخاطبان روزه‌دار را در ساعات پاياني روزه‌داري هر روزشان همراهي كند.
كشاورز تهيه‌كننده اين برنامه در اين باره اعلام كرد: سري جديد دعوت با موضوعات و مفاهيمي چون خانواده، اميد و بيان زندگي‌هاي خوب و آسان همراه است و در آن، هر شب روايتي اميدبخش و پندآموز از يك زندگي از استوديوي برنامه براي مخاطبان بازگو مي‌شود.
وي افزود: تيتراژ شروع اين برنامه تلويزيوني را فريدون آسرايي با ترانه‌اي از حسين غياثي خوانده و تنظيم‌كننده اين اثر هم بهروز صفاريان است. همچنين براي تيتراژ پايان برنامه هم يك اتفاق ويژه تدارك ديده‌ايم كه امشب در نخستين قسمت برنامه از آن رونمايي خواهد شد.
از ديگر اتفاقات جالب توجه در اين برنامه، عدم حضور مجري در آن است. در اين برنامه هر روز روايت‌هايي از زندگي‌هاي متفاوت افراد بيان مي‌شود و به جاي استفاده از مجري، حجت‌الاسلام محمد برمايي در مقام كارشناس در برنامه حضور دارد و با مهمانان به گفت‌وگو مي‌نشيند.
دعوت تا پايان ماه مبارك رمضان، هر شب حوالي ساعت 19 و 20 دقيقه روي آنتن مي‌رود.
فراهنگ**9210**9246**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ