مرجانه گلچین از امید در زندگی می‌گوید/ خواستن و برخاستن با «بالان»

تهران- ایرنا- «بالان» از تولیدات جدید گروه خانواده شبکه دو از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت روانه آنتن این شبکه می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی برنامه، «بالان» با هدف ایجاد انگیزه و امید و پرداختن به موضوعات مختلفی همچون داشتن امید و انگیزه درخصوص «خواستن و برخاستن» موضوعاتی همچون سرطان، لکنت، معلولیت، سالمندان، ورزش، تئاتر و ... روانه آنتن خواهد شد. در این برنامه سعی می‌شود تا تقابل امید در برابر ناامیدی بررسی شود و بر اساس موضوعات مشروحه، از مهمانانی دعوت شود تا از خاطرات خود در زمینه تقابل امید و ناامیدی که در برهه‌ای از زمان با آن مواجه شده بودند، مطالبی را عنوان کنند.

نخستین قسمت این برنامه، میزبان مرجانه گلچین (بازیگر)، (کارآفرین) و زهرا اعتضاد السلطنه (هنرمند نقاش) خواهد بود که پیرامون امید و نقش امید در زندگی و موفقیتهایی که کسب کرده‌اند با هم به گفتگو می‌نشینند.

برنامه بالان کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی اصغر ساعدی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده که قسمت نخست آن، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۳:۴۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود. از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مهدی رستگار رامشه (مجری طرح)، نسرین پیران (کارگردان آیتمها) و منوچهر زنده دل (گوینده) اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha