۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶
کد خبر: 83297596
T T
۰ نفر
شهيد مطهري گنج الهي و هديه خدا به جهان تشيع بود

كرج - ايرنا - فرمانده سپاه ناحيه امام حسين (ع) شهرستان كرج گفت كه استاد علامه شهيد مرتضي مطهري گنجي الهي بود كه خداوند متعال به مردم ايران و جهان تشيع هديه كرد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ دوم پاسدار مجيد زنجاني روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاكيد بر برگزاري برنامه‌هاي هفته عقيدتي سياسي كه همزمان با هفته معلم مي باشد، افزود: استاد شهيد مرتضي مطهري نماد توليد انديشه و اخلاق اسلامي است و اين دليلي است براي اينكه هفته عقيدتي سياسي در سپاه مقارن با شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري تعيين و نامگذاري شده است.
وي با تاكيد بر توجه به تربيت اسلامي، اظهار داشت: نقش شهيد مطهري به عنوان يك عالم ديني در كنار امام راحل (ره) در تببين انديشه‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) و مبارزه با انديشه‌هاي ناپاك و غبارآلود بي بديل بود.
وي ضمن گراميداشت سالروز شهادت علامه شهيد مرتضي مطهري ،هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج ابراز اميدواري كرد كه همگان از چشمه جوشان وفياض آثار استاد شهيد مطهري بهرمند شوند.
فرمانده سپاه ناحيه امام حسين (ع) كرج گفت: رسيدن به مقام و منزلت متعالي قوام و پايداري، ثبات انديشه و استقلال فكري را مي‌‌طلبد كه خوشبختانه شهيد مطهري خود را به اين صفات آراسته بود و بلكه فراتر از آن قدم برداشته بود.
زنجاني با تاكيد بر اينكه سپاه، تشكيلاتي عقيدتي و تربيتي است و اگر چيزي غير از اين باشد سپاهي در كار نيست، تصريح كرد: در مسائل عقيدتي و سياسي نبايد به هفته عقيدتي سياسي اكتفا كرد بلكه بايد خروجي و امتحان نهايي ما هفته عقيدتي سياسي باشد.
6156/6993

سرخط اخبار استان‌ها