۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴
کد خبر: 83297230
T T
۰ نفر

نبستن كمربند ایمنی باعث مرگ سرنشین خودرو شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۴
کد خبر: 83297230
نبستن كمربند ایمنی باعث مرگ سرنشین خودرو شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: یك دستگاه خودرو سواری پژو در ورودی جنت آباد از توابع اسدآباد واژگون شد كه سرنشین آن به علت نبستن كمربند ایمنی جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یك دستگاه سواری پژو با 2 سرنشین ساعت 20 روز گذشته در جاده اسدآباد - كنگاور واژگون شد.
وی اضافه كرد: در این سانحه راننده مجروح و همسر وی به علت نبستن كمربند ایمنی و قرار گرفتن سر و گردن زیر بدنه خودرو له شد.
رییس پلیس راه استان همدان افزود: برخی از سرنشینان وسایل نقلیه به فكر حفظ جان خود نیستند بلكه تنها هنگام دیدن ماموران پلیس و برای فرار از جریمه اقدام به بستن كمربند ایمنی می كنند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: حدود نیمی از سوانح جاده ای این استان را واژگونی تشكیل می دهد و بیش از 90 درصد سرنشینان به علت نسبتن كمربندایمنی، مجروح شده یا جان می بازند.
وی تاكید كرد: بستن كمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو هنگام تردد در جاده های برون شهری الزامی است و برخورد پلیس با متخلفان با هدف حفظ جان آنها است.
سرهنگ عزیزی با بیان اینكه جاده اسدآباد - كنگاور حادثه خیز نیست احتمال داد: رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو عامل واژگونی خودرو بوده است.
2 هزار و 500 فقره سانحه جاده ای سال گذشته در محورهای برون شهری این استان رخ داد.
7526/2087

سرخط اخبار استان‌ها