۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۹
کد خبر: 83292090
T T
۰ نفر

سرمربي پيكان: شاگردانم شجاعانه بازي كردند

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۵۹
کد خبر: 83292090
سرمربي پيكان: شاگردانم شجاعانه بازي كردند

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پيكان گفت: بازي شجاعانه بازيكنانم مقابل پارس جنوبي جم سبب پيروزي پيكاني ها در اين ديدار شد.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ايرنا، «حسين فركي» پس از پيروزي 3 بر 2 شاگردانش مقابل پارس جنوبي جم در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور، افزود: پيكاني ها در مصاف با تراكتورسازي تبريز در ديدار هفته گذشته نيز شجاعانه بازي كردند و به پيروزي رسيدند و در مصاف با تيم پارس نيز اين رويه را ادامه دادند.
وي گفت: از اينكه نخستين پيروزي خانگي را در نيم فصل دوم كسب كرديم، خوشحالم و اين مهم با تمركز بازيكنان و تعويض هاي به موقع ميسر شد.
سرمربي تيم فوتبال پيكان افزود: تيم پارس جنوبي جم با هدايت «مهدي تارتار» جنگنده و قوي ظاهر شد ولي تيم پيكان با برنامه ريزي در ضد حملات و ضربه پنالتي دقايق آخر به هدف خود رسيد.
فركي با تأكيد بر اينكه تيمش به دنبال پيشرفت در جدول مسابقات است، يادآورشد: از لحاظ رده بندي در ليگ خيالمان راحت است اما نگاه رو به جلو داريم و قطعا به دنبال 3 پيروزي تا آخر رقابت هاي ليگ هستيم.
همچنين «مهدي تارتار» سرمربي تيم پارس جنوبي پس از اين ديدار در نشست خبري گفت: اين شكست به دليل نوع داوري به ما تحميل شد و بايد فدراسيون فوتبال براي ديدارهاي حساس از كمك داور ويدئويي استفاده كند.
وي گفت: اشتباه در داوري در همه كشورهاي صاحب نام فوتبال دنيا ديده مي شود ولي اين همه اشتباه داور در يك ديدار فوتبال عجيب است و واقعا مستحق باخت نبوديم. البته «رضا كرمانشاهي» داور مسابقه منتظر كوچكترين خطا بازيكنان ما بود تا نقطه پنالتي را نشان دهد.
سرمربي تيم فوتبال پارس جنوبي جم خاطرنشان كرد: شغل ما مربيگري است ولي با سوت اشتباه داور نتيجه بازي و زندگي تغيير مي كند.
تيم پيكان با اين پيروزي و كسب 31 امتياز به رده هشتم جدول رده بندي صعود كند و تيم پارس نيز با 29 امتياز در مكان يازدهم قرار گرفت.
شبد** ورزشي** 9029**1379

سرخط اخبار ورزش