۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۵۴
کد خبر: 83291240
T T
۰ نفر

گرگان آماده تاجگذاری در بسكتبال ایران

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۵۴
کد خبر: 83291240
گرگان آماده تاجگذاری در بسكتبال ایران

گرگان - ایرنا - فقط یك روز تا آغاز چند بازی جذاب و نفس گیر فینال لیگ برتر بسكتبال كشور باقی مانده و هواداران تیم شهرداری گرگان برای كسب افتخاری بزرگ و سنجاق شدن به تاریخ لحظه شماری می كنند.

به گزارش ایرنا، بسكتبال گرگان سال ها است در سطح اول این رشته در كشور مسابقه می دهد اما در هیچ فصلی این گونه نگاه را متوجه خود نكرده و به یك قدمی جام نرسیده بود.
كادر فنی با انگیزه، دوری از حاشیه ها، جذب بازیكنان كارآمد و حمایت همیشگی هواداران، بسكتبال گرگان را به پیچ آخر قهرمانی لیگ برتر رساند و این تیم تا بالا بردن پرافتخارترین جام بسكتبال ایران فقط چند بازی فاصله دارد.
میزبانی از 2 بازی اول این مرحله در میان خیل عظیم و پرشور هواداران گرگانی فرصت مناسب دیكته كردن برتری و كوبیدن میخ قهرمانی است كه بازیكنان تیم شهرداری معتقدند قدر این فرصت را خواهند دانست .
كاپیتان با تجربه و 42 ساله تیم بسكتبال شهرداری گرگان به ایرنا گفت: همدلی و یكرنگی، یكی از رموز موفقیت شهرداری در این فصل لیگ برتر و از عوامل مهمی است كه می تواند ما را به جام قهرمانی برساند.
بابك نظافت اظهار داشت: بر اساس تجربه 16 سال حضور در لیگ برتر معتقدم با روند فعلی فنی و پشتیبانی های خارج از مجموعه تیم از جمله هواداران خونگرم، دستیابی به كاپ قهرمانی دور از دسترس نیست.
وی بیان كرد: هواداران گرگانی درك بسیار بالایی از بسكتبال دارند و ریزترین اتفاقات فنی تیم را می دانند كه بر اساس همین تفكر ارزشمند حتی در روزهای بد و شكست شهرداری هم حمایت خود را از بازیكنان دریغ نكردند.
كاپیتان تیم بسكتبال شهرداری گرگان به دیدار فینال هم اشاره كرد و گفت: در دیدارهای مقدماتی حریف آبادانی را با 17 امتیاز اختلاف شكست دادیم اما شرایط فینال با بازی های مرحله مقدماتی متفاوت بوده و مقایسه آن برای تلقین حس برتری اشتباه بزرگی است.
نظافت ادامه داد: نفت و شهرداری لیاقت فینالیست شدن را داشتند اما بی شك قهرمانی برازنده گرگانی ها است كه این ادعا را در عمل و با تلاش همه بازیكنان و كادر فنی ثابت خواهیم كرد.
بی شك یكی از بهترین و موثرترین بازیكنان این فصل شهرداری گرگان كه از او به عنوان برگ برنده هم نام برده می شود، پری پتی آمریكایی است كه نقش بسیاری زیادی در كسب برتری تیم شهرداری در بازی های حساس داشت.
او هم به آمادگی تیمش برای بالا بردن جام قهرمانی اشاره كرد و گفت: نفت آبادان حریف راحتی برای ما نیست و بازی مقابل آن ها به دلیل كیفیت فنی بالا و حضور بازیكنان موثر در این تیم دشوار خواهد بود.
وی بیان كرد: البته ما در تیم شهرداری گرگان تمرینات فشرده و مناسبی برای بازی های فینال انجام داده ایم و با همدلی و انسجام كامل آماده فتح جام قهرمانی هستیم .
یكی دیگر از بازیكنان تیم شهرداری گرگان هم گفت: رسیدن به فینال، پایان كار تیم شهرداری در این فصل نیست و فقط بوسه زدن بر جام قهرمانی است كه می تواند فصل شیرین این تیم پرطرفدار گرگانی را به سرانجام برساند.
حامد سهراب نژاد افزود: استقبال فراتر از باور هواداران گرگانی در بازی های مرحله نیمه نهایی مسوولیت بازیكنان برای تلاش حداكثری در كسب عنوان قهرمانی را بیشتر كرده و می كوشیم دل این هواداران را خوشحال كنیم.
وی بیان كرد: تیم آبادانی با جذب چند بازیكن با كیفیت، رشد فنی محسوسی كرده اما همه این اتفاقات جلودار موفقیت تیم شهرداری نخواهد بود.
یكی دیگر از بازیكنان تیم گرگان هم گفت: شهرداری پیش شرط های لازم برای برتری قاطع در بازی های فینال و بالا بردن جام قهرمانی را دارد و می تواند به این افتخار ارزشمند دست پیدا كند.
امیر صدیقی افزود: البته ما خود را از قبل خود را برنده نمی دانیم و با تمام توان و انرژی در زمین مسابقه برای پیروزی گام برمی داریم.
فینال لیگ برتر بسكتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه است و شهرداری گرگان میزبان دو مسابقه نخست خواهد بود.
جمعه و شنبه، ششم و هفتم اردیبهشت شهرداری گرگان میزبان نفت آبادان است و نفتی ها نیز چهارشنبه و پنجشنبه یعنی یازدهم و دوازدهم این ماه در خانه برابر حریف خود به میدان می روند.
اگر رقابت دو تیم به دیدار پنجم برسد دو تیم پانزدهم اردیبهشت در گرگان برابر هم پیكار خواهند كرد.
3014/3091

سرخط اخبار استان‌ها