۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83289542
T T
۰ نفر
سرمربي تيم فجر: توقف بازي بر روي تيم ها اثر نامطلوب داشت

شيراز-ايرنا- سر مربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: تيم فجر و مس كرمان، بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما توقف اين ديدار به مدت 10 دقيقه روي تيم ها اثر نامطلوبي داشت.

به گزارش ايرنا داوود مهابادي، عصر سه شنبه پس از ديدار برابر مس كرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي پايا پايي شاهد بوديم و هر 2 تيم به دور از حساسيت براي بُرد به ميدان آمده بودند.
وي اضافه كرد: پس از توقف بازي كه به دنبال اخراج بازيكن مس كرمان روي داد، شرايط بازي تغيير كرد و پيش از 10 نفره شدن حريف، سوار بازي بوديم اما بر روي اشتباه مدافعان گل مساوي خورديم.
مهابادي ادامه داد: چند بازيكن اين تيم را هم به دليل مصدوميت و محروميت به همراه نداشتيم و اگر بازيكنان ما از فرصت استفاده مي كردند مي توانستيم برنده بازي شويم.
سر مربي تيم فجر شهيد سپاسي شيراز، اظهار اميدواري كرد در ليگ فصل جديد دسته يك، مسئولان باشگاه زيرساخت ها را به لحاظ بازيكن و مالي براي صعود به ليگ برتر آماده كنند.
وي افزود: علاقه مندم در فصل آينده هم با تيم فجر ادامه دهم كه البته اين امر منوط به نظر مسئولان باشگاه هست.
ديدار تيم هاي فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز و مس كرمان، عصر سه شنبه در ورزشگاه شهيد دستغيب شيراز در هفته سي و سوم رقابت هاي فوتبال دسته يك كشور با نتيجه يك بر يك پايان يافت.
در حالي كه يك هفته به پايان رقابت هاي فوتبال دسته كشور باقي مانده، تيم هاي گل گهر سيرجان و شاهين شهرداري بوشهر به ليگ برتر فصل آينده فوتبال باشگاه هاي برتر كشور صعود كردند و تيم شهرداري ماهشهر هم به دسته دوم سقوط كرد.
تيم فجر شهيد سپاسي شيراز با 38 امتياز و تيم قشقايي هم با 37 امتياز به ترتيب رده هشتم و نهم را به خود اختصاص دادند و تيم مس كرمان هم با 44 امتياز پنجم شد.
7368 /6118

سرخط اخبار استان‌ها