۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۱۵
کد خبر: 83284824
T T
۰ نفر

عبور احشام از داخل تونل های ایلام ممنوع است

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۱۵
کد خبر: 83284824
عبور احشام از داخل تونل های ایلام ممنوع است

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس استان ایلام گفت: تردد احشام عشایر از داخل تونل ها و راه های استان باعث ایجاد خطر برای رانندگان می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در پی عبور احشام از داخل تونل ها و محورهای استان به امور عشایر استان مبنی بر عدم تردد احشام به صورت پیاده در سطح راه های استان تذكر داده شده است.
وی افزود: اما متاسقانه دام های عشایر كماكان در سطح محورهای مواصلاتی عبور می كنند و در داخل تونل ها باعث ایجاد ترافیك می شوند.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: نیروهای پلیس راه با حضور در سطح جاده ها نسبت به روان سازی ترافیك و پیش گیری از تصادفات حضور دارند.
همتی زاده تاكید كرد: با وجود كوهستانی و پرپیچ و خم بودن محورهای مواصلاتی استان و وجود تونل ها و عرض كم جاده ها تردد احشام باید خارج از مسیر جاده صورت گیرد تا حادثه ای رخ ندهد.
وی با اشاره به عبور عشایر كوچنده از جاده های اصلی و خطرات ناشی از آن گفت: صاحبان گله ها باید در مسیرهایی كه تردد وسایل نقلیه در آنها وجود ندارند، حركت كنند و در صورت لزوم از مسیرهایی كه پل زیر گذر وجود دارد گله ها را در آن مسیر عبور دهند.
7177/6119

سرخط اخبار استان‌ها