۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۲۹
کد خبر: 83284760
T T
۰ نفر
رويداد نوگام گردشگري 4 تا 6 ارديبهشت در زاهدان برگزار مي شود

زاهدان- ايرنا- معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سيستان و بلوچستان گفت: رويداد نوگام گردشگري در سال «رونق توليد» با مشاركت بخش خصوصي گردشگري و پارك علم و فناوري از 4 تا 6 ارديبهشت ماه در پارك علم و فناوري زاهدان برگزار مي شود.

مجتبي ميرحسيني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بكارگيري مستمر خلاقيت و نوآوري در صنعت گردشگري نيازمند حمايت از كسب و كارهاي نوپاست.
وي گفت: سيستان و بلوچستان از ظرفيت ‌هاي بسيار بالايي در گردشگري خلاق برخوردار است كه مي ‌توان با نظام مند ساختن و نهادينه كردن اين ظرفيت‌ ها در بازار كسب و كارها فرصت هاي جديدي خلق كرد.
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سيستان و بلوچستان بيان كرد: از همه فعالان صنعت گردشگري و هنرمندان و فعالان فرهنگي دعوت مي شود با شركت در اين رويداد، ايده‌ هاي نوين و خلاقانه خود را مطرح كنند تا پس از داوري و طي مراحل تصويب در اختيار سرمايه ‌گذاران قرار گيرد و زمينه اجرايي شدن كسب و كارهاي جديد در صنعت گردشگري استان فراهم شود.
وي با اشاره به اينكه يكي از فعاليت ‌هاي مستمر معاونت گردشگري حمايت از ايده ‌هاي خلاق در صنعت گردشگري است افزود: افرادي كه ايده ‌هايشان در اين رويداد مورد تاييد قرار گيرد به يك دوره آموزشي در موسسات آموزشي گردشگري معرفي مي ‌شوند تا زمينه براي عملياتي شدن ايده هايشان فراهم شود.
ميرحسيني خاطرنشان كرد: در اين رويداد از اساتيد و صاحب نظران گردشگري ايران نيز براي حضور و داوري ايده ها دعوت بعمل آمده است.
9923**3213

سرخط اخبار استان‌ها