۲۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۴۲
کد خبر: 83280929
T T
۰ نفر
كاراته كاهاي دانشجوي ايران به چهار مدال آسيايي رسيدند

تهران- ايرنا- كاراته كاهاي دانشجوي ايران در روز نخست مسابقات قهرماني دانشجويان آسيا به چهار مدال رنگارنگ دست يافتند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، با پايان روز نخست رقابت هاي كاراته دانشجويان آسيا كه به ميزباني ماكائو در حال برگزاري است، نمايندگان ايران به 2 مدال طلا، يك نقره و يك برنز رسيدند.
«بهنوش نجفي» در وزن منهاي 61 كيلوگرم زنان، ابتدا هشت بر صفر حريفي از هنگ كنگ را شكست داد و در مبارزه پاياني نيز يك بر صفر «روي كاناكو» از ژاپن را مغلوب كرد و طلا گرفت.
در وزن منهاي 60 كيلوگرم مردان «علي مسكيني» با نتيجه پنج بر صفر برابر حريف چيني به پيروزي رسيد و در فينال هم مقابل نماينده اي از هنگ كنگ با حساب سه بر يك برنده شد و دومين مدال طلا را براي دانشجويان ايران ضرب كرد.
«آويشن باقري» در وزن منهاي 55 كيلوگرم زنان پس از پيروزي چهار بر صفر مقابل حريفي از چين راهي فينال شد، اما برابر «سوكي وونگ» از كشور ميزبان 2 بر صفر شكست خورد و مدال نقره را از آن خود كرد.
مدال برنز كاراته دانشجويان را «ميعاد ياري» ورزشكار وزن منهاي 67 كيلوگرم براي كشورمان كسب كرد. وي دور نخست برابر حريفي از ژاپن به رقابت پرداخت و با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. ياري سپس در گروه شانس مجدد قرار گرفت و با غيبت حريف به مدال برنز اين مسابقات دست يافت.
«فائزه چيذري» كاراته كا وزن منهاي 50 كيلوگرم زنان در دور نخست برابر «كوباياشي» از ژاپن مبارزه كرد و با نتيجه يك بر صفر باخت و راهي گروه بازنده‌ها شد.
وي در ادامه به مصاف حريفي از ماكائو رفت و بازهم مغلوب شد و از دور رقابت ها خارج شد.
مسابقات كاراته قهرماني دانشجويان آسيا از امروز با حضور نمايندگان 11 كشور آغاز شد و فردا با معرفي برترين هاي هر وزن به كار خود پايان مي دهد.
ورزشي **1828**3783**

سرخط اخبار ورزش