چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85476580
چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی شد

تهران- ایرنا- افشین چگینی با کسب حداکثر آرا در مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی امروز (سه‌شنبه) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، سیدمناف‌ هاشمی‌ دبیر کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع برگزار شد.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری، نامزدهای ریاست فدراسیون بودند.

از این جمع، پارسی‌منش‌ و یوسف جاویدان به سود بهتری و منوچهری نیز به سود چگینی انصراف دادند. عسگری هم پس‌ از ۱۰ دقیقه سخنرانی، انصراف داد و مجمع را ترک کرد.

در ادامه اسبقیان، گفت: به عناوین مختلف پیام‌هایی‌ به من و همکارانم ارسال می‌شد که وزارت ورزش‌ از فردی حمایت می‌کند که اینجا اعلام می‌کنم وزارت‌ به مجامع‌ و اعضای آن احترام می‌گذارد و در انتخابات هیچ فدراسیونی از فردی حمایت نکرده و نخواهد کرد. در ۱۲ مجمعی که من بودم، وزیر ورزش حتی از من سوال نکرده به چه‌ فردی رای دادم و هیچ‌ توصیه‌ای‌ هم نداشت.

در نهایت رای‌گیری برگزار شد و از مجموع ۵۳ رای، چگینی ۲۷ رای و بهتری ۲۶ رای کسب کردند و با توجه به نرسیدن به حد نصاب، انتخابات به دور دوم کشیده شد. در دور دوم هم افشین چگینی با کسب ۳۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. یوسف بهتری هم ۲۳ رای گرفت.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی از ۲۹ آذرماه سال گذشته به سرپرستی مجید زارعیان، مدیریت شد. پیش از آن، یوسف بهتری برای مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت.

بنابر درخواست چند نفر از اعضای مجمع و با تایید سایر اعضا و اسبقیان، قرار شد، اعضای هیات رئیسه حداکثر تا ۴۵ روز آینده در مجمع عمومی فدراسیون بعد از رای‌گیری انتخاب شوند.

افشین چگینی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha