چگینی: به دنبال سَبک و سَبک‌داری نیستم

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85476780
چگینی: به دنبال سَبک و سَبک‌داری نیستم

تهران- ایرنا- رئیس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان اینکه قصد تصدی‌گری ندارم و به دنبال سبک و سبک‌داری نخواهیم رفت، گفت: هدفم رفع مشکلات فدراسیون به ویژه استخدام قهرمانان و رفع مشکلات بیمه آنان است.

به گزارش ایرنا، افشین هادی چگینی روز سه‌شنبه پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسوولیت سنگینی است که اعضای مجمع بر روی دوش من گذاشتند تا خادم این فدراسیون باشم، فدراسیونی که با حجم زیادی از سبک‌های متنوع درگیر است. برنامه من این است که با همکاری همه اعضای مجمع، پیشکسوتان، قهرمانان و صاحبنظران گام بلندی در راستای توسعه ورزش‌های رزمی بردارم و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان کار را پیش ببریم.

وی گفت: امروز فرصت معرفی اعضای هیات رئیسه نبود زیرا تعداد زیادی از اعضای مجمع انتخاباتی، نسبت به تعداد کمی از اعضای هیئت رئیسه، نظراتی داشتند و من نیز به نظرات آنان احترام گذاشتم و حدس زدم که نفرات معرفی شده رای لازم را کسب نکنند لذا از محمدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش خواستم که این امر را به مجمع بعدی موکول کند.

چگینی با بیان اینکه قصد تصدی‌گری ندارم و به دنبال سبک و سبک‌داری نخواهیم رفت اظهار داشت: هدف من رفع مشکلات فدراسیون به ویژه استخدام قهرمانان و رفع مشکلات بیمه آنان است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال بازگشت برخی رشته‌های رزمی به این فدراسیون نیز، توضیح داد: به رشته‌هایی که از این فدراسیون جدا شده و صاحب انجمن مستقل هستند ورود نمی‌کنم. اما در مورد دیگر رشته‌ها درب فدراسیون بر روی همه باز است و هر رشته‌ای که می‌خواهد انجمن داشته باشد ما مشکلی با آن نداریم. خوشحال می‌شوم از نظرات تمام عزیزان و پیشکسوتان استفاده کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha