حبیبی‌نژاد به نیمه‌نهایی تورنمنت بوکس قزاقستان صعود کرد

تهران- ایرنا- نماینده ایران در ادامه عملکرد خوب خود در تورنمنت بوکس قزاقستان (جام الوردا)، دومین نماینده میزبان را هم مغلوب کرد تا با صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنزش قطعی شود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی که فدراسیون بوکس برای تیم ملی در نظر گرفته، تیم کشورمان با ۶ ورزشکار راهی قزاقستان شده و در تورنمنت آستانه حضور یافته است. این رقابت‌ها از روز دوشنبه آغاز به کار کرد.

عصر امروز در مرحله یک‌چهارم‌نهایی وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد که پیش از این برابر یرطوقان زینولیف از قزاقستان به برتری رسیده بود، به مصاف بختیار آناربایف قهرمان جوانان آسیا از قزاقستان رفت.

راند نخست این مبارزه به سود نماینده میزبان تمام شد، اما حبیبی‌نژاد راند دوم و سوم را با ارائه مبارزه‌ای حساب‌شده به سود خود پایان داد و به برتری رسید تا دومین نماینده قدرتمند میزبان را هم از پیش‌رو بردارد. با این اوصاف، حبیبی‌نژاد با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

پیش از این، دانیال شه‌بخش، کسری طهماسبی و روزبه صفری با پذیرش شکست برابر حریفانی از میزبان، به کار خود پایان دادند. میثم قشلاقی و علی فتحی نیز هنوز به میدان نرفته‌است.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس آماده می‌شود که از چهارم خرداد در بانکوک آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha