۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83276489
T T
۰ نفر
تقويت اقتصاد ملي ضربه اي محكم به دشمنان اين نظام است

بندرعباس- ايرنا- رييس كل دادگستري هرمزگان با تاكيد بر حمايت از توليد و اقتصاد ملي، گفت: با تقويت اقتصاد ملي ضربه اي محكم به دشمنان نظام جمهوري اسلامي وارد خواهد شد .

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمدصادق اكبري عصر شنبه در ديدا با هيأت رئيسه اتاق اصناف هرمزگان و جمعي از فعالان اقتصادي، اظهار داشت: اگر نسبت به اقتصاد درون زا و حمايت از توليد ملي بي توجه باشيم ، روند رشد و توسعه كشور و دستيابي به خودكفايي در اقتصاد شكننده خواهد شد..
وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري سال هاست كه شعار سال را بر حوزه اقتصاد استوار ساخته اند ، افزود : چنانچه اقتصاد ما مقاومتي شود، توطئه ‌هاي مذبوحانه دشمن نمي ‌تواند تأثيري بر اراده پولادين ملت سرافراز ايران داشته باشد.
رييس كل دادگستري هرمزگان گفت: مجموعه قضايي استان از سرمايه گذاري مشروع و مجموعه هاي اقتصادي چه در بخش خصوصي و چه دولتي و بازار به طور واقعي حمايت مي كند.
حجت الاسلام اكبري اظهار داشت: مبارزه با فساد و حمايت از سرمايه گذاري ، موتور محرك رونق توليد است و اتاق اصناف و بازاريان بايد راه را بر محتكران و مخلان اقتصادي ببندند تا جايي براي جولان آنها در بازار نباشد و ما نيز به عنوان دستگاه قضايي در كنار شما خواهيم ايستاد.
وي ادامه داد: همواره بازار و بازاريان در حمايت از انقلاب و نظام اسلامي اداي دين و تكليف كرده اند و در عرصه‌ هاي مختلف نظير دفاع مقدس نقش خود را به بهترين شكل ممكن ايفا نموده اند.
رييس شوراي قضايي استان هرمزگان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت پرداخت ماليات در گسترش خدمت رساني، رفاه عمومي و توسعه اقتصادي ، گفت: اگر ماليات دريافت شود اما خدمت رساني شايسته صورت نگيرد، ميل و رغبت به پرداخت آن نيز كم خواهد شد.
نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران نيز در ديدار با تقدير از حمايت هاي دستگاه هاي قضايي هرمزگان از فعالان صنفي و اقتصادي، گفت: خوشبختانه اصناف هرمزگان طي پنج سال متوالي رتبه نخست كشوري را به خود اختصاص داده اند.
عبدالمجيد جلالي بيان داشت: اصناف هرمزگان همواره و در همه زمينه‌ها همراه و همگام با نظام اسلامي بوده اند و در اين راستا تمام تلاش خود را براي تأمين معيشت مردم و تنظيم بازار به‌ كار خواهد گرفت.
7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها