۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۷
کد خبر: 83274517
T T
۰ نفر

استاندار كرمان به مناطق سیل‌زده خوزستان رفت

۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۲۷
کد خبر: 83274517
استاندار كرمان به مناطق سیل‌زده خوزستان رفت

كرمان - ایرنا - استاندار كرمان، امروز (پنجشنبه) به همراه جمعی از مدیران برای بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان و ستاد مدیریت بحران استان كرمان در شهرستان حمیدیه وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری كرمان محمد جواد فدائی پس از ورود به استان خوزستان، بلافاصله دیداری با وزیر كشور و استاندار خوزستان داشت و سپس راهی شهرستان حمیدیه شد و از روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان این شهرستان در منطقه بازدید كرد.
**دیدار استاندار كرمان با وزیر كشور در اهواز
در دیدار وزیر كشور با دكتر فدائی استاندار كرمان، رحمانی فضلی از فعالیت منظم و پردامنه استان كرمان در حمیدیه تشكر و بازسازی این شهرستان را به استان كرمان محول كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی استانداری كرمان در این نشست فدائی گزارشی از جزئیات اقدامات استان كرمان در رابطه با مدیریت بحران سیل در شهرستان حمیدیه به وزیر كشور ارائه كرد.
همچنین پیش از این نشست، استاندار كرمان و شریعتی استاندار خوزستان با یكدیگر دیدار كردند و به اتفاق از اقدامات عمرانی برای مهار سیل در منطقه عین دو اهواز بازدید كردند.
شریعتی در جریان این دیدار از حضور به موقع مسئولان ارشد استان در خوزستان تشكر كرد و اظهار امیدواری كرد با همت دستگاه های اجرایی و امدادی استان كرمان حمیدیه به زودی به شرایط عادی بازگردد.
استاندار كرمان پس از بازدید از محل استقرار ستاد مدیریت بحران استان كرمان در شهرستان حمیدیه در نشست ستاد مدیریت بحران استان كرمان ، مشترك با این شهرستان شركت كرده و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات انجام گرفته در راستای مقابله با سیلاب و خدمات رسانی به اهالی منطقه، دستورات و راهكارهایی را خطاب به دستگاه‌های مختلف اجرایی صادر كرد.
براساس این گزارش در نشست ستاد بحران شهرستان حمیدیه كه با حضور فدائی استاندار كرمان برگزار شد ، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله كرمان، محمودآبادی نماینده استاندار كرمان در حمیدیه، همایی مدیركل امنیتی استانداری، نیكویی معاون خدمات شهری شهرداری كرمان و جمعی از مدیران حمیدیه حضور داشتند.
استاندار كرمان در حاشیه حضور در منطقه حمیدیه اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر كشور مبنی بر معین قرار گرفتن استان كرمان برای كمك رسانی به سیل زدگان استان خوزستان، در كمترین زمان ممكن، تیم‌های عملیاتی دستگاه‌های عضور ستاد مدیریت بحران استان به سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری از ابتدای هفته جاری در شهرستان حمیدیه به عنوان یكی از مناطق درگیر سیل و سیلاب در استان خوزستان مستقر شدند.
فدائی نیز در این سفر از انبار هلال احمر استان كرمان در شهرستان حمیدیه بازدید كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری كرمان علاوه بر ارسال محموله 28 تنی كمك های امدادی، بهداشتی و غذایی در مورخ 20 فروردین ماه، كمك های مورد نیاز بر حسب اعلام ستاد مستقر در حمیدیه به صورت مستمر ارسال می شود.
همچنین در استان كرمان یك خط هوایی ویژه به منظور تسریع در ارسال كمك های مورد نیاز مردم خوزستان به ویژه سیل زدگان حمیدیه، راه اندازی شده است.
7440/ 5054
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه