سامانه رصد و پایش اجرای قانون جوانی جمعیت تا یک ماه دیگر فعال می‌شود

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: سامانه رصد و پایش اجرای قانون جوانی جمعیت تا یک ماه دیگر در تمامی استان‌ها فعال می‌شود.

شکیبا محبی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این سامانه به طور کامل طراحی شده و به صورت آزمایشی هم در ستاد از آن رونمایی شده است.

وی افزود: این سامانه در آزمون‌های انجام شده برای رفع ایرادات و اشکالات کاملاً راستی آزمایی شده‌است.

به گفته او، سیاست ستاد بر این مبنا است که سامانه به صورت سراسری و در تمامی استانها فعال شود و به استان‌های خاص محدود نشود.

دبیر ستاد ملی جمعیت به ایجاد سامانه قرار در کنار سامانه پایش و رصد اجرای قانونی جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: این سامانه نیز میزبان تمامی جلسات و قرارها و اقدامات ستادهای استانی است که باید در آن بارگذاری شود تا به صورت مرکزی تمامی فعالیت ها یا عدم فعالیت رصد شود.

محبی‌تبار تاکید کرد: امیدواریم تا یک ماه آینده یعنی در خردادماه این ۲ سامانه اجرایی و در دسترس مردم قرار گیرد و خدمات و تمامی اقدامات و مشوق ها از طریق این سامانه ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم می توانند از طریق سامانه رصد و پایش درخواست، انتقادات و گزارشات خود را بارگذاری و پیگیری کنند و ستاد نیز در لحظه به نیاز مراجعان رسیدگی خواهد کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت همچنین درباره اتصال نهادهای اجرایی به این سامانه گفت: برخی دستگاهها به این سامانه متصل شده و باقی نیز مکلف به اتصال هستند و ما نیز سعی خواهیم کرد در زمان فعالسازی سامانه حداکثر دستگاه ها در آن فعال شوند.

ایجاد سامانه رصد و پایش قانون جوانی جمعیت سال گذشته توسط ستاد ملی جمعیت مصوب شد تا اجرای دقیق این قانون به طور متمرکز و مستقیم توسط دولت و ستاد پیگیری شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha