۲۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83273942
T T
۰ نفر
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهروندان را به حضور در راهپیمایی فراخواند

اراك - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مركزی روز پنجشنبه با اعلام فراخوانی مردم ولایتمدار و انقلابی این خطه را به راهپیمایی روز جمعه ( 23 فروردین ) علیه اقدام اخیر آمریكا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دعوت كرد.

در این فراخوان كه روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: گرچه ترامپ شیطان صفت و دولتش به سپاهیان جسارت روا داشته و ویژگی خود را به سپاه غیور اسلام نسبت داده اند، اما مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران را به خوبی می‌دانند.
فراخوان ادامه می دهد: سپاه پاسداران 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاك مقدسشان آغشته كردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، باز هم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است كه خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر كردند.
در این فراخوان آمده است: مردم بزرگ و ولایتمدار استان مركزی پس از اقامه نماز جمعه شكوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشكوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور آمریكا و رژیم صهیونیستی، فریاد ایران اسلامی یكپارچه سپاهی هستند را سر خواهد داد تا خاری در چشم دشمنان كوردل این انقلاب باشد.
مردم خداجوی اراك پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس امام خمینی (ره) این شهر به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی حركت خواهند كرد.
6991/3075

سرخط اخبار استان‌ها