۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۰۷
کد خبر: 83271988
T T
۰ نفر
آمريكا بزرگترين حامي تروريست در جهان است

بندرعباس- ايرنا- سرپرست معاونت سياسي استانداري هرمزگان با محكوم كردن ياوه گويي ها و اقدامات اخير آمريكا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، اظهار داشت: آمريكا خود مركز تروريست دولتي و بزرگترين حامي تروريست در جهان است.

به گزارش ايرنا، ايرج حيدري شامگاه سه شنبه در نشست كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان هرمزگان تاكيد كرد: ملت ايران يكپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حمايت مي كند و همه مردم ما پاسدار انقلاب اسلامي هستند.

**مبارزه با قاچاق كالا نيازمند جديت از سوي دستگاه هاي مسوول است
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان با تاكيد بر اهتمام ويژه مديران دستگاه هاي مسوول در مبارزه با قاچاق كالا و ارز، گفت: تحقق اين موضوع نيازمند برنامه و جديت از سوي دستگاه هاي مسوول است و در اين راستا دستگاه‌هاي مرتبط بايد قوانين را به خوبي اجرا و به وظايف خود عمل كنند.
وي با تاكيد بر لزوم برنامه محور بودن كميته هاي زيرمجموعه اين ستاد ، گفت: بايد از همين ابتداي سال برنامه هاي دقيقي تدوين و تا پايان سال اجرايي شود.
سرپرست معاونت سياسي استانداري هرمزگان تصريح كرد: بايد از سوي هر كدام از دستگاه هاي نظارتي مرتبط با بحث قاچاق كالا و ارز اقدامات موثر و نظارت به درستي صورت گيرد.
حيدري با اشاره به تاثير سوء قاچاق كالا و ارز بر اقتصاد كشور، بيان داشت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز گام مهمي در راستاي ايجاد توليد و اشتغال است.
7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها