۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶
کد خبر: 83270887
T T
۰ نفر
سپاه مظهر اقتدار ایران اسلامی است

قزوین - ایرنا - رییس كل دادگستری قزوین گفت: سپاه پاسداران مظهر اقتدار ایران اسلامی است و با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی، توانسته ادامه دهنده مسیر حسینی در فتح قله های عزت، افتخار، اقتدار و استقلال برای میهن ما باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری كل قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی روز سه شنبه در دیدار مسئولان قضایی استان با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین كه به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار انجام شد،افزود: محور حركت سپاه پاسداران، تبعیت از ولایت است كه این مهم توصیه شهدا نیز به شمار می رود.
این مسئول گفت: در طول چهل سال انقلاب، سپاه مظهر ولایتمداری بوده كه این به معنای بصیرت دینی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امروز سپاه پرچمدار راه شهدا است و با همه توان از دستاورد های انقلاب و نظام پاسداری می كند و بر پیمانی كه با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت بسته است، وفادار است.
مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: رییس جمهور آمریكا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گستاخی نموده و این نهاد مردمی را كه افتخار نظام است در فهرست گروه های تروریستی قرار داده و ما این اقدام ناشایست آمریكا را توهین به كل نظام و مردم خود می‌دانیم و بدون شك آنان از این عمل خود پشیمان خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح كرد: بسیاری از مردم كشورهای منطقه همچون عراق و سوریه به حضور سپاه پاسداران افتخار می كنند و این مجموعه به عنوان نهادی تظلم خواه شناخته می شود و در بسیاری از موارد مانع دستیابی اسكتبار جهانی به اهداف پلید و شومش در منطقه شده و به سبب ضربه‌هایی كه به دشمنان وارد كرده است، امروز مورد هجمه و غضب دشمنان نظام قرار گرفته است.
رییس كل دادگستری قزوین اظهار داشت: سپاه در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است و هم در جنگ نرم و سخت و هم در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدا می كند، همانگونه كه در سیل سهمگین اخیر شاهد حضور جهادی و انقلابی مجموعه سپاه پاسداران در كمك رسانی به مردم سیل زده در استان های مختلف بودیم.
وی افزود: یقینا آزادگی و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه های گوناگون مدیون تلاش های خستگی ناپذیر و جهادی نیروهای مومن و انقلابی سپاه پاسدارن هستیم و در عرصه های حساس كه دشمنان این نهاد را مورد هجمه قرار می دهند، هم مسئولان و هم مردم باید بیشتر پشتیبان سپاه پاسداران باشند تا به آنان ثابت كنند كه سپاه از ارزش های مردم و نظام است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی همچنین گفت: امروز شاهدیم كه سپاه برای حفظ اسلام و امنیت كشور كیلومترها خارج از خاك وطن در مقابل دشمنان و گروهك های تروریستی ایستادگی می كند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم اسلام كرده و این روحیه یك روحیه‌ كاملا جهادی و الهی است كه باید به عنوان یك فرهنگ در بین جامعه به خصوص نسل جوان نهادینه شود تا دشمنان بدانند ما همچنان پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده ایم.
3013

سرخط اخبار استان‌ها