۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰
کد خبر: 83259938
T T
۰ نفر

نيروي انتظامي پناهگاه و چشم اميد مردم است

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۰
کد خبر: 83259938
نيروي انتظامي پناهگاه و چشم اميد مردم است

قزوين - ايرنا - نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين گفت: نيروي انتظامي پناهگاه و چشم اميد مردم است و اين توفيق از سوي خداي متعال به اين مجموعه براي خدمت رساني به مردم عطا شده است.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر نمايندگي ولي فقيه در قزوين ، آيت‌الله عبدالكريم عابديني روز شنبه در ديدار نوروزي فرماندهان نيروي انتظامي استان قزوين افزود: كاركنان نيروي انتظامي، هلال احمر، پليس راه و همه زحمتكشان راهداري كه در ايام نوروز براي حفظ امنيت و آسايش مردم تلاش مي‌كنند جان ، آسايش و آرامش خود را كنار گذاشته و براي حفظ امنيت مردم تلاش مي‌كنند.
وي اظهار داشت: در دوران مبارزه عليه حكومت سفاك پهلوي و جنگ هشت ساله تحميلي و ايستادگي عليه صدام اين عنايت خداي متعال بود كه عامل پيروزي و موفقيت ملت ايران شد، يقينا تخصص و علم و تعهد مجموعه‌هاي مختلف همچون نيروي انتظامي يك بعد كار است كه در كنار عنايت خدا اين خدمات بركت پيدا مي‌كند.
امام جمعه قزوين با اشاره به اهميت امنيت در جامعه اذعان كرد: امنيت به ميزاني مهم است كه حضرت ابراهيم(ع) پس از ساخت خانه كعبه از خداوند آن را درخواست مي‌كند، همه ما به عنايت و توجه خداي متعال در كنار فعاليت‌هايمان نيازمنديم و زماني كه نگاه خداوند به كار ما معطوف شود از يك زمين باير يك باغ پر ميوه و پرنشاط پديد خواهد آمد.
نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين گفت: زماني مي‌توان انتظار داشت حكمت الهي بر دل‌هاي مردم بنشيند كه فضاي جامعه از آلودگي‌ها به دور باشد زيرا در فضاي آلوده نمي‌توان انتظار داشت كه نماز و روزه و نمازجمعه تاثير لازم خود را بر جامعه بگذارد، انتخاب افراد ناشايست در مديريت‌ها كه براساس حزب و جريان يا فشارهاي سياسي انتخاب شده اند ازجمله عوامل آلوده‌كننده جامعه است.
وي با بيان اينكه در فضاي آلوده جامعه نمي‌توان انتظار برقراري امنيت را داشت، گفت: بعضا عده اي در استان ما دزد و اختلاسگر پرورش داده اند و با قلدرمآبي در انتصابات و مديريت‌ها دخالت كردند و اين فضا زمينه اي را ايجاد كرده تا شايسته سالاري كنار گذاشته شود و افراد متعهد منزوي شوند.
آيت‌الله عابديني ضمن تبريك انتصاب سرهنگ حاجيان به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي قزوين ، افزود: در دوره مديريت پيشين نيروي انتظامي فعاليت‌هاي خوبي براي برقراري امنيت و مبارزه با مفاسد صورت گرفت و در مديريت جديد با حضور شما و نيروهاي مخلص فعلي اميد ما براي مقابله با مفاسد افزايش يافته است.
مام جمعه قزوين اظهار داشت: همه مردم شاهد اقدامات قهرمانانه شما عزيزان در ايام نوروز و ديگر روزهاي سال هستند و بايد تلاش كنيم اين زحمات با نيت الهي و قصد قربت انجام بگيرد تا رسالت ايماني شما به خوبي محقق مي‌شود.
6012

سرخط اخبار استان‌ها