۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱:۲۹
کد خبر: 83259077
T T
۰ نفر

بازديد سرزده وزير بهداشت از پايگاه اورژانس جاده اي

۱۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱:۲۹
کد خبر: 83259077
بازديد سرزده وزير بهداشت از پايگاه اورژانس جاده اي

تهران- ايرنا- سعيد نمكي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به صورت سرزده از يكي از پايگاه هاي جاده اي اورژانس 115 واقع در اتوبان قم - تهران بازديد كرد.

به گزارش بامداد شنبه ايرنا، نمكي در پايان سفر دو روزه خود به استان لرستان و در مسير بازگشت به تهران از يكي از پايگاه هاي جاده اي اورژانس 115 واقع در اتوبان قم - تهران بازديد كرد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي بازديد و ارزيابي از وضعيت ارائه خدمات بهداشتي و درماني استان لرستان و پيامدهاي سيل ويرانگر به اين استان سفر كرده بود.
نمكي روز جمعه در نشست ستاد مديريت بحران استان لرستان در سالن جلسات استانداري با بيان اينكه بارش باران بي سابقه و جاري شدن سيل در كشور تاكنون 45 قرباني داشته است، اظهار داشت: لرستان با وحدت و همدلي توانست يكي از مراحل سخت را پشت سر بگذارد چرا كه بارش باران در اين استان بي سابقه بوده است.
وي افرود: بارش باران در اوج خشكسالي ها در كشور رخ داد و همه بدون كوچكترين نگاه سياسي در كنار هم و با همدلي توانستند از مشكلات سيلاب عبور كنند.
به گفته وي به رغم گستردگي سيلاب تاكنون يك مورد بيمار حاد عفوني گزارش نشده و اين امر از افتخارات جمهوري اسلامي است.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اضافه كرد: با كمك بنياد مسكن 150ميليون ريال وام بلاعوض و 350 ميليون ريال تسهيلات ارزان قيمت به آسيب ديدگان پرداخت مي شود.
نمكي ادامه داد: همچنين بابت هرهكتار از اراضي كشاورزي 20ميليون ريال و هرهكتار از باغات 50ميليون ريال پرداخت مي شود.
وي با اشاره به اينكه دولت در يكي از سخت ترين شرايط اجرايي است، گفت: سال 98 سال مصارف معلوم و منابع نامعلوم است همچنين دولت عليرغم فشارها سعي دارد هزينه هاي سيل را در اسرع وقت پرداخت كند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي افزود : رئيس جمهوري اعلام كرده كه به لرستان سفر مي كند و در اولين فرصت اين اتفاق خواهد افتاد چراكه شخص دكتر روحاني علاقه مند سفر به لرستان است تا از نزديك با مشكلات سيل اخير آشنا شود.
نمكي بيان كرد: دغدغه رئيس جمهوري اين است كه نقاط كمتر برخوردار از امكانات كافي بهره مند شوند و اين استان را كاملا استان مستحق به اين موضوع مي داند.
شبد**1953**

سرخط اخبار جامعه