۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 83256906
T T
۰ نفر
بارشهاي اخير به جذابيت غارعليصدر افزود/ آماده خدمات 24 ساعته هستيم

همدان- ايرنا- مديرعامل شركت سياحتي عليصدر گفت: در چند گذشته به دليل بارش باران ارتفاع آب غار عليصدر تا 30 سانتي متر افزايش يافت كه اين به جذابيت هاي غار افزوده است.

حميدرضا ياري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين افزايش ارتفاع آب در طول سال كمتر رخ مي دهد كه از گردشگران دعوت مي كنيم تا ديدن اين پديده جذاب را از دست ندهند.
وي با ابراز همدردي با هموطنان سيل زده كشورمان، يادآوري كرد: همدان جز شهرهايي است كه وقوع سيل كمتر در آن اتفاق مي افتد و از هموطناني كه قصد مسافرت در تعطيلات نوروز را دارند دعوت مي كنيم تا به اين ديار سفر كنند.
ياري اظهار داشت: به مناسبت فرارسيدن نوروز، تور بازديد از غار عليصدر و همدان گردي راه اندازي شده است و تا پايان تعطيلات اين تورها ادامه دارد.
وي ادامه داد: تور بازديد از غار عليصدر از ساعت 9 صبح، گردشگران را توسط وسيله نقليه عمومي از همدان به عليصدر منتقل و خدمات رفاهي را به مهمان ها ارائه مي كند.
مديرعامل شركت سياحتي عليصدر اضافه كرد: گردشگران با استفاده از اين تور، در مسير برگشت از «لالجين» شهر جهاني سفال، بازديد مي كنند.
ياري افزود: در تعطيلات نوروز با توجه به افزايش گردشگر نسبت به روزهاي ديگر سال برنامه ريزي هاي دقيقي براي بازديد از غار عليصدر صورت گرفته است.
وي ادامه داد: در اين روزها غار از ساعت 8 صبح بازگشايي مي شود و با نوبت دهي دقيق تا پايان بازديد گردشگران باز است.
مديرعامل شركت سياحتي عليصدر با تاكيد بر اينكه همدان به صورت تخصصي پذيراي گردشگران نوروزي است، ادامه داد: آمادگي لازم براي ارايه خدمات 24 ساعته در غار عليصدر فراهم است.
وي عنوان كرد: همه امكانات و ظرفيت هاي موجود براي رفاه و آسايش مسافران نوروزي بكار گرفته شده است و آمارهاي بازديد و اقامت نشان از موفقيت ما در جلب رضايت گردشگران دارد.
به گزارش ايرنا، همدان يكهزار و 800 اثر تاريخي و طبيعي دارد و در اين ميان آرامگاه بوعلي سينا، غار عليصدر، گنبد علويان، آرامگاه باباطاهر، شهر لالجين و تپه باستاني هگمتانه و گنجنامه از جاذبه هاي مورد علاقه مسافران نوروزي است.
غار عليصدر كه قدمت آن 190 ميليون سال تخمين زده مي شود در 75 كيلومتري شمال غربي استان همدان و به عنوان طولاني ترين غار آبي جهان آميزه اي از لذت و هيجان غارنوردي و قايق سواري در اعماق پوسته زمين را هر سال نثار هزاران گردشگر داخلي و خارجي مي كند.
9904/2090

سرخط اخبار استان‌ها